Daar wilde ik inderdaad ook nog op reageren, maar omdat het zo druk is, vergeet ik de helft . Het is inderdaad erg goed nieuws!
ga nu toch maar brood maken, anders wordt het zo laat.... jur zit nu trouwens op 4 flessen per dag.... jullie? is dit normaal?
nou! Eigenlijk had ik Steijn zo willen noemen maar dat wilde mijn man niet. Dus hadden we Steijn uitgekozen, toen ik de 2e keer zwanger was heb ik direct gezegd als die een jongen wordt heet hij Mees! En daar heeft hij zich nu bij neergelegd en vindt hij het ook een mooie naam
Esmée heeft aan de linkerkant oorontsteking en aan de rechterkant ook een beginnende. Ze slaapt nu al vanaf kwart voor 11.. Met mijzelf gaat het goed. Heb vandaag voor het eerst geprobeerd zonder de emesafene en ik ben niet misselijk!
Geen idee of dit normaal is of niet. De 1 drinkt nog 4 flessen, Karsten geloof ik nog maar 1. Mees zit nu op 3 flessen per dag. Ligt misschien aan wat hij nog meer binnen krijgt (fruit, brood, groente etc)
Huh? Ken die hele reclame niet. Vroeger was er een serie bij de VPRO over een bijstandsmoeder (annet malherbe) en 2 zoontjes, een van die zoons heette Mees. Vond dat toen zo'n mooie naam, dus vandaar....
Gaat de goede kant op dus met je misselijkheid. Fijn Esmee lekker laten liggen die zal wel kapot zijn.
Nova op 3.. dus vier kan vast wel! als ie het lekker vind? en er van groeit, is er geen probleem toch?
Mees krijgt nog 4 flessen van 180/6 op een dag. Daarnaast een fruithap en een groentenhap en sinds van het weekend ben ik begonnen met brood