Mijn moeder heeft wel een keer voor de grap gependeld, toen ik 15 was ofzo, En daar kwam uit, dat ik een zoon zou krijgen, en een hele tijd later een dochter (dus tot nu toe klopt het) en mn zusje zou een tweeling in meisjes vorm krijgen, dus ben benieuwd!
en hoe vindt hij dat? Mees is gek op smeerworst hihi heb nu de hele tijd het gevoel dat ik er 'mijn' mees voor moet zetten
Merel op 3 flessen (waarvan 1 met Bambix en 1 met avondvoeding en 1 normale fles) en op het CB vertelden ze vorige week dat met de 9 maanden ze op 2 flessen moet zitten.
hahahha, ja, ik ook! Tot nu toe alleen smeerleverworst geprobeerd en dat vindt hij inderdaad heel lekker. Het is nog wel wennen hoor met brood, hij is nog niet zo van het kauwen zeg maar. Dus ik geef hem echt mini stukjes. Maandag deed mijn man het toen ik aan het werk was, en toen verslikte hij zich meteen. Oeps! Heb ook smeerkaas gekocht, maar dat lijkt me zo'n kleverige brei voor hem.
ooowwww.. dus als nova geen 3 wil.. kan dat ook wel! Weer wat wijzer geworden, die is volgende week 9 maanden
netjes allemaal wat ik me nu afvraag welke kindjes drinken er al gewone melk (omdat jij het er nu overhebt bedenk ik mij dat)
He, wel verslavend dit forum, hahaha, Maar goed, moet er vantussen dus kijk vanavond of morgen of ik wat bij kan lezen. Fijne dag iedereen!
Pfff, ik heb alles gelezen, maar heb een beetje een off-day vandaag en Joost doet sinds 10 uur vanochtend niks anders als huilen . Lag in bed om te slapen maar is al bijna een uur weer aan het huilen nu....ga 'm maar weer eruit halen. Meld me later weer!
jur is gek op smeerkaas!! gaat heel makkelijk! wat doet iedereen verder op brood voor de kids, ik jam, appelstroop of smeerkaas... hij krijgt geen vlees dus smeerworst valt af... zijn er nog meer beleggen?