uhhmm.. dat weet ik niet, ligt er aan of hij hier is of bij zn vader haha, zondag.. neej in mei is ie jarig 29
maar jij leest de banner dus ook als 3 (teminste, ik twijfel er nog steeds over, of het een 5 is of een 3 )
jur is gek op smeerkaas!! gaat heel makkelijk! wat doet iedereen verder op brood voor de kids, ik jam, appelstroop of smeerkaas... hij krijgt geen vlees dus smeerworst valt af... zijn er nog meer beleggen?
doei fijne dag en kom gezellig mee kletsen hier en het kan soms best snel gaan, maar je hoeft echt niet alle bij te lezen.
ik zie dat er een paar aanwezig zijn die er net niet waren willen jullie mij helpen op pag 10603 heb ik mijn traktatie voor morris staan en daar komt een kaartje aan. ik heb er 6 ook op die pagina dus vertel wie vind welke het leukst?
Ik denk dat het een tandje was. En ik legde hem gewoon aan terwijl ik vrijwel geen bv meer heb, eigenlijk had ik even een flesje moeten maken, maar omdat hij normaal snel weer slaapt had ik dat niet gedaan. Plus, het was weer rotweer he vanacht. Begin het echt te denken hoor. En dank je