Roosvicee Stop heeft bij Mees heel goed geholpen de laatste keer. Hou het wel even in de gaten hoor ivm uitdrogen
ik snap er niks van vorige week mjn periode gehad (tenminste het valt onder die noemer, want het stelt niks meer voor sinds ik die spiraal heb) maar heb me nu een buikpijn alsof ik morgen weer die periode in moet
Volgens hoef je het ook niet te koken hoor, bakken mag ook, maar moet je er even aan denken dat olijfolie bijvoorbeeld goed tegen verstopping is. Dus een kleintje kan er een beetje van aan de scheiterij (edit: SCHIJTERIJ ) raken.
Netjes hoor 1,6 kg eraf. Fijn dat de uitslag van de scan zo positief was. Kom je trouwens ook naar de meeting?
hier zeiden ze met 10 maanden moet de laatste fles eraf zijn rihanna zit nu eigenlijk al op 2 flessen aangezien ze die van tussen de middag helemaal weigert en dan doe ik de laatste er nog lang niet af want die gaat nog elke keer helemaal leeg
Nee eigenlijk meer via Daisy hier op het forum en haar overleden dochtertje. Vreselijk verhaal vond ik het, maar de naam vond ik zooooo mooi.