Zo genoeg gehangen op de bank met de laptop ik ga nog even wat nuttigs doen voordat Roan wakker word.
nee hoor, maar duurt minstens een uur voordat hij wakker is, en als ie al wil drinken als ie nog half slaapt is het hoogstens maar 80 cc of zo dus ja, dan laat ik hem maar slapen
Sjah, als je huisje, boompje, beestje wilt moet je niet met een getrouwde kerel in zee gaan of zie ik dat nou verkeerd
weljah ze is nu gekwetst en wilt de waarheid niet onder ogen zien blablala... Maar als het goed is zet dit haar wel tot nadenken... Misschien...
werd gister trouwens nog door de ha gebeld omdat ik weer bloed had laten prikken ter controle van hb en andere dingen die daar mee samen hangen. mijn hb was 2 uur na de bevalling 6.8 en nu 7 wk later 6.9 dus baal als een stekker want kan er nu niet onderuit om ijzertabletten te slikken.
Heb net even gekeken, maar het is te saai om mijn aandacht vast te houden. Zag Maxima maar even vluchtig, vond het wel mooi wat ik zag! Maar zal straks even beter kijken!
Hallo Meiden, We zijn er weer! Ik heb niet terug gelzen.. Een beetje heel erg veel pagina's! Dus als iemand me de belangrijkste dingen wil vertellen? We hebben een gezellig weekendje gehad.. Alleen was het voor Sem allemaal wat te druk.. Niet willen slapen alleen.. Kleine hazeslaapjes. Maar vandaag weer rust en regelmaat! Hij heeft bijna de hele dagen in de draagzak gezeten.. Dit vond hij heerlijk en sliep dan ook wel even! Verder zag ik hele mooie banners voorbij komen! Super! Meiden eerst even de groetjes! Liefs