ik ben een beetje lui geweest heb net voorgekookte aardappelen in de pan gedaan en daarnaast boontjes uit een pot en daarnast kant-en-klare kipschnitzel hawaii maar als het maar lekker is en weet je wat het met die aardappels is ik kook te weinig om dus aardappels met schil te kopen hoe vaak ik de aardappels al niet weggegooid heb
Nou het wordt mij niet gegunt zeg de fricandellen zijn dubbel zo dik geworden in oven (op de verpakking staat dat ze in de oven kunnen) nu krijg ik dus ook gen fricandel
jeetje zeg, toen probeerde ik esmée er ook in te krijgen, die was ook heel erg moe. maar die wou niet slapen. die ligt nu op bed.
Karsten was om 5 uur wakker en gaat zo naar bed. Hij heeft om 17.30 uur zijn groente op en nu net een fles van 150cc leeg omdat hij nog trek had. Dan geef ik hem dat liever nu dan dat hij vanavond om 22.30 uur huilen wakker wordt.
heb net de laatste 4 pagina's bijgelezen, was eerder al begonnen met de rest maar het word me vandaag niet gegund. Morgen heb ik sollicitatie dus moet me daar ook nog even voor inlezen, hoop dat er iets blijft hangen maar heb er weinig hoop op. Ach ja gewoon dom 20x lezen en dan zien we het morgen wel toch. Ga zo even de fles klaarmaken voor Julian en dan kan hij ook naar bed.