Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Fijn dat jullie een leuk weekendje hebben gehad.
    Hier is niets bijzonders gebeurd, alleen een hoop gezelligheid! :D

2. Nannie

Nannie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    2,706
    0
    0
    zou zeggen goeiemorgen maar het is allang middag :(

is er iemand eigenlijk die weet wanneer je de babydoos mag ophalen?
    ik dacht met drie maand maar brenden is al bijna 4 maand maar nog niks gehoord... :(

als ik zo lees is het ngo heel wisselend of de kleintjes doorslapen he...
    Brenden slaapt eigenlijk al maandje of 1,5 's nachts helemaal door... Hij krijgt om 22:00 de laatste fles en die drinkt hij slapend. Dan komt hij om 7 uur weer en vanmorgen zelfs om tien voor 8!
    dan krijgt hij fles en is hij gelijk weer moe en slaapt hij weer tot 11 uur!
    dat is gelukkig wel ideaal!
    Maar als we brenden 's avonds om 23 uur pas laatste fles geven dan wordt hij zeker weten eerder wakker vaak om een uurjte of 4 a 5 al!

3. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Grappig zeg dat wanneer je hem later de fles geeft hij wel weer eerder wakker word...
    Maar ben jij zo vroeg bevallen dan van Brenden? Ja dat moet haast wel als hij bijna 4 maanden is en jij toch een juli mama zou zijn...
    Van die babydoos weet ik niks helaas!

4. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Vandaag is Marcus trouwens 2 maanden bedenk ik me net :D

5. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    gefeli!

whaaa.. moet ik echt 50 pagina`s gaan lezen? jullie weten ook van geen ophouden he.. stelletje kletskousen!

Gister was wel ok, heb het overleefd ;)

6. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Nou dat dacht ik vanmorgen ook, 200 pagina's :confused: en nee ik heb ze niet teruggelezen! Wel net de strijd om de 1000e pagina bekeken hahaha!

Je hebt een leuke banner trouwens, wat heb jij met Ernie?

7. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Nog 14 pagina's trouwens en jij hebt 4000 berichten volgekletst!

8. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Senninha: Ik hoop dat je een leuke 1ste werkdag hebt (gehad).

ML: Jij ook heel veel plezier op je 1ste werrkdag!

Lovelykids: Spannend hoor een nieuwe woning. Tenminste als jullie het huis dan vanmiddag ook echt besluiten te kopen.
    Leuk huis trouwens. Wel vreselijk ouderwets ingericht nu, als ik eerlijk mag zijn. Daar moet je wel doorheen kunnen prikken als je er niet van houdt.

Ingrid: Suc6 op het CB en hopelijk slaat de Ibuprofen een beetje aan!

Die knip tijdens de bevalling en de verdoving ervan vond ik niet erg, maar ik moet er niet aan denken om nu, bij je volle bewustzijn daar verdooft te worden en daarna nog eens geknipt. Manlief heeft het er nu nog over het geluid van die knip. En dan zou je het zelf ook nog eens meekrijgen :confused: .

Knuffelkonijn: Klinkt gezellig die gourmet! Je brengt me op een idee. Vind dat altijd super lekker en gezellig. Gefeliciteerd nog trouwens. Enne als de bedgym inderdaad zeer doet: eruit. En iedere man die ook maar een beetje van zijn vrouw houdt, respecteerd dat! Niks forceren, heb je niks aan.
    Ik ben trouwens vanochtend met Merel onder de douche geweest zonder dat manlief er was. Ik zag dat je vroeg hoe Lientje dat deed (en ook al antwoord op had), dus vandaar. Ik vond het wel lastig, want manlief geeft haar normaal aan en pakt haar terug. Nu had ik haar op haar kamertje uitgekleed en vervolgens een badcape om haar heen geslagen. Heb haar toen met aankleedkussen en al voor ons bad gelegd (wij douchen nl. in bad). Toen eerst zelf eronder, heel snel douchen en toen Merel gepakt. Toen we klaar waren, heb ik haar weer strak in de badcape gewikkeld en weer op het kussen gelegd. Ikzelf snel, snel lichtelijk afgedroogd en toen met de badjas Merel gaan aankleden op haar kamertje. 't is behelpen, maar het kan.

Hé da's niet eerlijk: ik had gisteravond een link geplaatst naar de smiley's, dus ik had ze gevonden ;) .

Lientje: Grappig dat je een nieuwe coupe wilt. Ik had ook besloten dat ik weer permanent wil. 9 jaar geleden had ik dat ook: ik had toen die avond mijn 1ste date met manlief. Na de trouwdag in 2004 heb ik het eruit laten groeien, maar had het inmiddels al 5 jaar. Nu ben ik dan hele platte en korte zat en laat ik het weer langer groeien om vervolgens de krul er weer in te laten zetten. Alleen nu wil ik een grovere krul, toen had ik een hele fijne. In Druten had ik echt een superkapper: dan kwam ik binnen dat ik totaal iets anders wilde en ik heb haar zelfs wel een de vrije hand gegeven. Helaas is ze gestopt en zit ik nu in Tiel.

Jessbutterfly: Kan me voorstellen dat het lastig is dat Jasmijn op de creche en jij thuis zit. Je zult haar dan inderdaad missen. Gaat allicht beter als je werkt: heb jij ook wat afleiding. Zit ze trouwens op een creche of KDV?

Patricia: Beterschap daar in de ziekenboeg. Is blond niet heel erg makkelijk om onder een kleur weg te krijgen? Tenminste ik zou zeggen van wel, als leek zijnde.

Niesje: Ja een vervelende situatie zo. Maar op zich is het natuurlijk wel haar zaak. Al kan ik me heel goed voorstellen dat jij niet wilt dat ze gekwetst wordt. Is datgene wat ze op haar MSN heeft staan echt duidelijk naar jou toe gericht? Tja weet je wat lullig is, een brief komt af en toe anders over dan het is bedoelt. Hopelijk gaat het snel weer beter tussen jullie!

Dat doet ze normaal ook, ze was hem alleen kwijt ;) .

Nannie: De babydoos van Prénatal, want ik neem aan dat je die bedoelt, daarvoor zou je bij 3 maanden een afhaalbericht moeten krijgen. Maar dan moet je wel eerst doorgeven dat je kleintje is geboren. Heb je dat gedaan?

Zo ik ben bij :D . Ga ik Merel nu voeden en kan ik zo weer opnieuw beginnen ;) .

9. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    Ik heb een keer gewijgerd iets te eten.. maar dat was rooie kool, die echt roze was.. dat vertrouwde ik voor geen meter ;) maar verder nog nooit wat niet opgegeten..

(ik duw het wel aan ;))

10. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    ik heb vanalles met ernie ;)

ik ben bezig.. om het terug te lezen, maar of ik het ook red haha, volgens mij gaat het (zoals gewoonlijk) toch over koetjes en kalfjes ;)

11. hey buddy. fijn dat je weer terugbent!

12. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    :D 14 pagina`s dat zijn er wel veel hoor ;)

14 berichten is handiger :)

pff ben op zoek naar een foto-lijst van 65 bij 90 ongeveer.. voor byron zn john lennon poster.. maar hier in de stad zijn ze alleen kleiner. kan natuurlijk ook gewoon zn gitaar dr af knippen :)

13. [​IMG]

nog een keer mn meissie...

14. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    :)

Hebben ze bij de Ikea niet zo'n formaat?

15. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
  16. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    jawel.. maar ikea is de dichtsbijzijnde groningen.. en dat is 1,5 uur rijden ongeveer.. heen en terug. benzine, dus tjah, dan kan ik het net zo goed online bestellen (bij ikea was een passende voor 25 euro)

17. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    jeeeemig alweeer dat kind? :p

t blijft een snoepie om naar te kijken ;)

18. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    mag hoor! Bij deze geef ik je toestemming ;) :) :)

19. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Lief hoor! Zeg is dat niet dat truitje wat je via Misspiggle hebt gevonden en je zo leuk vond? Of was dat een andere?

20. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

gefeliciteerd :D

Share This Page