Ja precies! Ik moet het toch van haar een beetje leren natuurlijk! Maar ik vind het wel moeilijk hoor zulke gesprekken.
Daarom moet hij dan vrijdag ook terugkomen denk ik.....en daar komt dan ook de koorts vandaan natuurlijk . Hij zal vrijdag wel AB krijgen vrees ik....want ik zie 'm dit nog niet in 1 dag kwijtraken .
Maar ook die gesprekken horen erbij meid....ook de oudergesprekken zullen niet altijd even eenvoudig zijn .
absoluut! hij slaapt nu ook goed op de dag (effe afkloppen *klop klop*) en eet dus goed en is super vrolijk....miss was het toch ook een sprong in combinatie met niet lekker zijn...
Pff oh ja, had gedroomd vanacht dat mijn opa was overleden... Heb hem vanmorgen toch maar even gebeld en was gerustgesteld toen ik zijn stem hoorde!
had ze ook nog niet verstuurd, maar heb een heel kaartje vol voor je. Goed dat je me eraan herinnerd zal ze opsturen naar je
Ik ga ook, site is nog steeds super traag.. Ramoontje hoop dat jullie allemaal goed kunnen slapen vannacht. En misschien zou ik morgen die AB al eisen van de arts, dit kan niet. Arme kleine man dikke knuf voor hem
ik durf het niet hardop te zeggen: vanacht is hij wakker geweest voor speen maar als ik niks had gedaan was hij wrs ook in slaap gevallen, die nachte daarvoor was het pas 4.30 uur dat hij voor het eerst wakker werd dus miss....
Ik denk dat ik ook niet wacht met bellen tot morgenmiddag, maar morgenochtend al ga bellen idd. En dan maar een AB-kuur, want dit is echt zo sneu (ogen zaten helemaal dichtgeplakt toen hij daarstraks wakker werd )
ik ga er ook vandoor, sorry ramoontje, dat we je allemaal in de steek laten! Ik ga zo justin ff wakker maken en lekker ff in badje doen. Hij kon vanochtend niet omdat het water bruin was (schoonmaken van leidingingen of zoiets, zonder te laten weten en justin heeft gewoon flesvoeding gehad , nou als hij ziek wordt hang ik weer bij ze aan de lijn! maar dat terzijde ) Weltrusten en sterkte met je mannen