Nou Indi was een beetje vroeg vanochtend (half 6 wakker) maar dat komt denk ik door gisterochtend..Manlief moest toen weg maar kon zijn schoenen niet vinden die dat dus ook even luidruchtig liet merken Dus toen werd Indi om half 6 wakker en kon ik haar toen al de fles geven omdat ze niet in slaap wilde komen En bedankt he (heb hem gisteravond nog wel even over aangesproken dat ie gewoon normaal kan doen als die iets niet kan vinden en niet het hele huis erbij wakker hoeft te maken Zag die ook wel in gelukkig) Maarr Indi ligt nu weer op bed en ik hoop dat ze nog even gaat slapen
Nou heb haar er maar uitgehaald.. Ga haar zo maar alvast in bad doen! Ach, zo heb je wel iets aan je dag als je al om half 6 wakker bent
Goedemorgen! Hier een lekker nachtje gehad, Julian sliep nog steeds lekker toen ik weg ik en dat ondanks dat ik toch druk bezig ben geweest met de fohn en krulborstel enzo. Gisteren naar de kapper geweest en dacht eerst dat het wel leuk was tot ik thuis kwam en in de spiegel keek, ze hebben het dus echt veeeeeeels te kort geknipt. Denk dat ze de helft er wel hebben afgehaald, nu heb ik het dus maar naar buiten gefohnt en geborsteld maar echt blij ben ik er niet mee en mannetje maar zeggen dat het hartstikke leuk staat en is enzo Wel lief natuurlijk maar heb meer aan een eerlijk oordeel, zijn nichtje wilde al een foto zien, heb haar maar meteen verteld dat er van dit kapsel geen foto's worden gemaakt Zal blij zijn als het weer is aangegroeid.
Oh balen zeg! n Een troost; Het groeit vanzelf weer aan. Ik heb ook wel eens mijn haar gruwelijk laten verknippen. En dat terwijl mijn zus een hele goede kapster is (maar ik was jong en had ruzie met haar en wilde wraak nemen en bij iemand anders me haar laten doen Nou noooit meer dus ruzie of niet) Hoe kort is het nu dan? En hoe had je het?
Deze heb ik gisteravond ook nog gemaakt. Verder goede nacht gehad. Mees was erg onrustig door het hoesten en verkouden zijn en een beetje jengelig. Luuf gesmeerd, hoestdrankje, zetpil en hij heeft geslapen tot vanochtend bijna 7 uur. Ik ga met een uurtje mijn vader naar het ziekenhuis brengen en tussen de middag hebben we nog een lunch vergadering. Eind van de dag lekker weekend
Mooi hoor Christiea! Enne het is zo sneu voor die kleintjes die verkouden enz zijn Indi is ook snip verkouden en word ´s ochtends wakker met een toetje vol snot Ze is er gelukkig niet onrustig door maar ben vandaag toch maar begonnen met de neusspray. Even kijken of dat misschien wat helpt om het te minderen. Maar aangezien ik ook snipverkouden ben en manlief ook al begint denk ik niet dat het echt gaat helpen omdat we elkaar nu aansteken
Nou ik ben gedoucht, Indi is in bad geweest en ik ben bezig geweest met de was. Ik ga nu eerst even ontbijten anders vergeet ik dat weer...Daarna ff naar de dixons om een geheugenstickje te kopen. Kan ik daar de 2500 foto´s daarop zetten en de computer een beetje opschonen...Enne 90 % van de foto´s zijn van Indi
Ik had het de vorige keer ongeveer zo als jij het nu hebt laten knippen en het was dus alweer een stuk gegroeid dus wilde het gewoon weer wat korter. Het is nu eigenlijk gewoon gehalveerd als je naar dat kapsel kijkt. In mijn nek is het gelukkig niet zo heel kort maar heb allemaal laagjes en die zijn veels te kort geworden waardoor het echt verschrikkelijk is.
Heb vanochtend gelijk gebeld en maar gevraagd om een AB-kuur en gezegd dat ik liever niet met 'm naar buiten wild. Temp was vanochtend ook alweer 38 (en toen was hij toch ruim een uur wakker en had alleen een dunne pyjama aan). De assistente zou met de HA overleggen en dan belt ze mij tussen de middag.
Was wel - voor de zoveelste keer - om 6 uur al wakker met een vieze luier en honger . Volgens mij heb ik 2 vroege vogels op de wereld gezet
Da's het voordeel van haar.....groeit vanzelf weer aan . Maar wel vervelend dat het nu veel te kort is en niet naar je zin zit .
Die is ook leuk zeg! Waar heb je al die leuke dingetjes vandaan? Succes met je vader en je vergadering!