Dat bedoel ik . Bij jullie is het dus niet veel beter . Ik heb het ook al de hele dag een beetje koud . VOlgens mij gaat Rick weer slapen....is net voor de derde keer op de bank gaan liggen onder zijn deken....
Hoe ging je gesprek trouwens op je werk? Of heb je dat al ergens geschreven dat ik het niet gelezen heb
Hoi allemaal! KK: Leuk zeg dat je het hartje gehoort hebt! Ingrid: Fijn dat het goed ging op je misschien toekomstige baan Ramoontje: Nou gelukkig heb je een kuurtje voor hem gekregen, hopen dat dat maar helpt dan
Dat zeggen ze ja.....maar na al die extra slaap die hij deze week al genomen heeft, zou ie toch echt weer het stralende zonnetje in huis moeten zijn.........
Zie je... ik wist dat ik vergat ergens naar de informeren ....maar ja met al dat snot in mijn hoofd is er ook weinig plek meer voor hersencellen, laat staan hersencellen die dan ook nog functioneren .
Nou, ik meld me vanavond weer....ga gauw die AB halen en de kids kunnen mooi thuisblijven, want papa is thuis .
Pfff ik zit hier een beetje gefrustreerd op de computer..De site van mijn opleiding is zooooooooooooooo traag
Ik zal het wel helemaal gemist hebben want ik wist niet dat je een gesprek op je werk ging houden! Ben benieuwd waar het over ging..