is goed gegaan hoor...kom weer een schaal hoger met mijn loon (niet dat veel scheelt maar goed) ik had het nog niet verteld hier
Zo Indi slaapt al vanaf 2 uur ofzo! En vanochtend ook al een uur...Ik zit nu eigenlijk te wachten tot ze wakker word dan kan ik boodschappen doen Nou alles is toch meegenomen Liesje!
geeft nikshoor was maar een beoordelingsgesprek...dat zijn van die dingen daar maak ik mij echt niet druk om
Hé je hebt een andere avatar. Hoe ziet je haar er trouwens uit? Je ging het gisteren toch verven? In een PB mag ook hoor als je niet met je gezicht op de site wilt staan.
Das vaak hè. Hoe is het vandaag met hem gegaan? En hoe is het met Joost? Sven is ook niet lekker die kwam huilend uit het busje dat hij zo'n buikpijn had en Karsten heeft een naar hoestje te pakken. Als hij begint met hoesten zit ik met samengeknepen billen omdat het tot kokkend aan toe gaat.
Heb ik ook een keer gehad met mijn oma. Die heb ik ook de volgende ochtend gebeld om te horen of ze er nog was. Nou ik zat huilend aan de telefoon kan ik je zeggen.