hoi allemaal, jullie hebben vast wel ervaring met inentingen? nou mijn ventje heeft vandaag zijn eerste gehad en het ging heel goed tot nu. Hij heeft echt een enorme schijf op zijn been en heeft er erge last van. zo zielig. iemand nog tips voor me om het dragelijk mogelijk voor hem te maken?
Klopt. Voor alles is de handtekening van de moeder nodig. Zo lang desmond heen gezag heeft mag hij niets zonder jouw toestemming Miss Sill. Kijk anders hier is: http://www.postbus51.nl/nl/home/themas/ ... en-voogdij
Zetpilletje 60 mg hielp bij Mayron erg goed. Ik hoor ook wel eens dat mensen het been ijsen maar daar maak je ook het been minder soepel mee, dus dat schiet niet erg op...
heb al koud washandje ge[robeerd maar dat is alleen maar meer gillen. mag er niet zitten. pcm heeft hij net gehad. lekker verwennen denk ik maar, lekker bij mama zitten!
zetpilletje, (60 mg) en lekker warm houden, omdat ze in de spier prikken, gaat het dan het snelst over (zijden ze tegen mij daar op het cb)
ow das weer tegenover gestelde! de een zegt ijs en de ander warm! nou ja het scheelt ik mag er niet aanzitten dus doe maar niks. Sneu hoor, gelukkig was hij tijdens het prikken erg mild. 2x een gil en dat was het! voor de mama fijn!
Ja het schema werkt opzich goed en hij groeit er goed op dus waarom veranderen. Zelf ben ik helaas nog steeds niet fit maar we blijven gewoon doorgaan!