Ik weet niet of jij er altijd overheen leest .....maar ik heb er nu effe speciaal naar gekeken . Stond ook nog bij trouwens dat bij een infectie op een moeilijk toegankelijke plek (zoals middenoorontsteking) er meestal wordt gekozen voor een 7-daagse kuur......
weet niet zeker hoor (dus senn als ik iets stoms zeg verbeter me maar) dacht dat een virus ook niet (of slecht) behandelbaar was met ab en een bacterie juist prima te behandelen met ab
Nou je het zegt, volgens mij klopt dat wel........(maar de HA had het dinsdag toch echt over een virusinfectie op de ogen.....hmmmm, zou hij de AB dan echt alleen voor de koorts en zijn oortjes hebben gekregen?)
Ramen had ik van binnen allemaal al gedaan en voor de rest heb ik besloten dat het maar gewoon is zoals het is. En ik zal zorgen dat het zoveel mogelijk aan kant is, maar beide kids zijn ook gewoon thuis zaterdag.....Rick zou eigenlijk met papa meegaan naar de hondenclub, maar dat vind ik nu niet zo'n goed idee. Gelukkig zijn opa en oma ook hier .
Hi lieverds, De hoofdpijn wordt erger en kep ook al mega pijn in mijn nek en schouders dus ga ff douchen... Fijne avond lieverds ! En beterschap voor de kleintjes! En veel kracht en energie voor de mama;s!
Nee dat weet ik (gelukkig maar ) maar dat moet ook wel zo blijven natuurlijk en het moet zover ook niet komen!
hier gaat het goed dice weet nu hoe hij door moet rollen het gaat de hele dag door van buik naar rug van rug naar buik vond m gister al onder tafel hij weet nu ook hoe hij vooruit moet komen in de loopstoel youame weet nu hoe ze moet fietsen op de 3 wieler nu we meer ritme overdags hebben gaat ze savonds sneller slapen moet der ong 4 x terg leggen ohja en dice heeft z'n haar helemaal kort