juf veraatje met de rooie pen dacht ik al, daarom ging ik maar snel online, denk voor dat jullie 112 bellen ofzo.. of ernie om raad gaan vragen.
He ling, valt niet mee he om het hier bij te benen Wat zielig dat hij zo'n last heeft van zijn inenting Misschien zachtjes masseren of een koel washandje erop?
neej denk het niet, want die staan op het bevallings topic en toen was sassa nog niet zo actief dus helaas heeft ze ze gemist..
Oh dat heb je aan mijn tips ook helemaal niets Verwen hem maar lekker en hopen dat het paracetamolletje zo zn werk gaat doen.
nee valt zeker niet mee! maar ik probeer het vol te houden! nu gaat alleen even mijn ventje weer voor. Kijken of het fietsen werkt en anders gewoon lekker knuffelen. Ik zal het van de week weer eens proberen bij te houden! Maar al die pagina's lezen...eer ik daar doorheen ben zijn er alweer 20 pagina's bij! he de groetjes!
ik wens je veel sterkte, voor dat je dit bij leest.. volgens mij doet ook niet idereen dat hoor! ben benieuwd of het je gaat lukken