De een slaapt, de ander ligt in de box te spelen (terwijl die eigenlijk zou moeten slapen) en ik snotter nog steeds .
Hier ligt Ivy ook heerlijk te slapen. Vanmorgen al anderhalf uur en nu alweer sinds een dik uur. @Ramoontje: vervelend zeg, al dat gesnotter. Beterschap
Hij is 13 dagen jonger dan Dice Maar ik bedoel meer qua kindjes hier dat hij er ver onder zit. Qua lijn die het cb aanhoud gaat hij mooi mee in de curve en ze zijn tegenwoordig tevreden daar dus ik zeg daar verder niks mee.
Hier ligt Indi ook te slapen! Bijna een uur...Als ze wakker is ga ik boodschappen doen en daarna moet ik werken duss. Morgen moet ik naar school en morgenavond vier ik mijn verjaardag (ik ben zondag echt jarig)
nog een heel uur en dan mag ik lekker naar huis toe! ! ! ! ! ! ! ! Ow ik moet nog even een hotel reserveren, ben zo wel weer terug!
Ik ga even met Joost spelen......die is nu op de grond een kluif van de hond aan 't onderzoeken (vind ik toch niet zo fris ) Tot later!
ben ik weer! En nu is iedereen..... weg?..... wat een dag vandaag zeg....pfff.... zo lekker julian ophalen en wat makkelijks te eten voor ons en dan is het wel weer goed geweest voor vandaag. Heb me voorgenomen niks anders te doen vanavond dan alleen maar knuffelen met Julian! Hou dus in dat ik om acht uur niks meer te doen heb want dan ligt hij op bed