Echt waar? Heb ik gelukkig hier nooit last mee gehad. Ik zit alleen al weken met een poes die nog een paar maanden aan de medicijnen moet vanwege die blaasontsteking. En zie die maar eens te foppen. Zodra hij het geritsel hoort dan is hij foetsie.
Vandaag nog maar 1 ongelukje en we zijn weer een wekker aan het zetten. Sven is aan de race en dan niet op het circuit. Hij heeft gelukkig niet meer gespuugd.
Klopt voor een virus helpt het niet. Daarom krijgt niemand met de griep ab omdat dat ook een virusinfectie is. MAAR een virusinfectie kan wel over gaan in een bacteriële infectie.
Maakt dat ding dan zo'n herrie? Sven was heel bang voor het geluid en nu ik een andere heb die je bijna niet hoort is er niets meer aan de hand. 8)
Epilepsie is volgens mij wel erfelijk. Vandaar dat Sven zijn chauffeur dat kindje ook opgehaald heeft.
Wees blij dat ze er niet zo heel veel last van heeft. Moet zeggen met Maarit ging het ook makkelijker dan met de jongens.
Ik zat in ons vorige topic op zoek naar de trouwdag van Patries. Wist even niet meer zeker of het de 26e was en toen kwam ik van Es een bericht tegen dat Max 3 jaar was geworden.