Een collega van mij heeft deze slofjes te koop: http://www.teva.com/ProductDetails.aspx ... odel=Logan Voor kids van 6 tot 12 maanden in de kleur blue dawn En voor kids van 0 tot 6 maanden in de kleuren Parfait Pink en Chalk Violet. In de winkel zijn ze 27,95 en bij mijn collega voor 15,- Mocht je interesse hebben dan graag in een PB.
Ik heb genoeg verhalen van jou gehoord omhet zeker te weten. Ik ga even een klein mannetje tempen want hij voelt erg warm en doet niets anders dan huilen.
heb daar ook geantwoord maar wou het hier ook nog ff neerzetten sam die drinkt pas wat anders sinds ze dus zelf haar fles vasthoudt
o ja daar denk ik nu pas aan een neefje (remcos kant) die is nu ruim 8 drinkt pas sinds 2 maand met veel pijn en moeite een PAKJE chocolade melk verder drinkt hij allee maar water uit zijn tuit en op schoolwil hij wel wat water uit de kraan drinken
Net een geweldig moment gehad met Esmée Om de tijd te doden waren we nog ff naar opa en oma gegaan. Opa ging haar een boekje voorlezen. Ik heb zo een filmpje hoe Esmée reageerde... So cute...
Ik zag gisteren toch echt een banner met kleurenfoto's van Esmée en de banner was ook een stuk kleiner toch? Anders ligt het aan mij hoor.
de site deed weer eens raar maar ik wou het niet veranderen omdat ik dus inderdaad wel graag wil trouwen
En eetlust had ie ook niet. Neusspray op maar volgens het internet was de apotheek tot 20 uur open dus gelijk daarheen gereden was ie gewoom om 18 uur al dicht. Heb ze maar even een mail gestuurd dat ik daar niet zo happy mee was.