zo ben ook weer bij heb eigenlijk niks te melden ga zo xfactor kijken trusten uiteraard eerst nog een fijne avond
zo hier een drukke middag gehad had 5 kids hier thuis haha 2 van mezelf 2 van mijn zus waar ik op zou passen en kwam de buurvrouw of ik nog even 15 min op haar zoontje kon passen wel druk maar gezellig trouwens is het normaal als een jongen van 5 zo aan z'n moeder vast geplakt zit dat ie begint te huilen als ze weggaat en voor haar andwoord geeft?
hier gaat het best oke. Justin is gisteren sinds 2 weken weer naar kdv geweest en hij was daarna helemaal van slag. vanacht ook heel onrustig, vaak gehuild in zijn slaap. kon de dingen maar moeilijk verwerken geloof ik
oh! ik heb net de foto's opgehaald die ik toen bij de c1000 heb laten maken: super! Heb echt moeite moeten doen om ze niet allemaal te nemen (a 124 euries ) maar dat heb ik maar niet gedaan. Maar heb er wel een paar mooie uitgekozen
Vanmiddag en vanavond ging het redelijk met de medicijnen.....vanochtend was echt een ramp, met zijn 2, bij papa op schoot en door papa in de houdgreep, mama medicijnen geven en nog liep een deel onder zijn kin en langs zijn hals .
die mazzel heb ik dan weer met justin: die krijgt al vanaf 2 maanden medicijnen voor de reflux en die zijn echt heel vies. in het begin was het ook vechten maar nu gaat daar zijn mondje wel voor open en voor lekkere rosevisee niet!!
De laatste keer was wel bij een andere kapsalon, dus misschien dat het een stillere tondeuse was idd..... Maar het trilt natuurlijk ook een beetje, dus misschien een combi van trillen en geluid.....