jeetje zeg mischien ineens weer te druk voor hem haha hij mag wel wat hebben hoor maar of dice het af wil staan
Gister begonnen Joost zijn oogjes idd ook...... En zijn temp was vandaag ineens ook omhoog geschoten . Nou ja, beide heren hebben een zetpil gekregen en liggen nu te slapen . (en vannacht zien we wel weer )
had het gevraagt op de groep en zij hadden er ook over nagedacht maar juist op de drukste momenten heeft hij het enorm naar zijn zin en kijkt zijn ogen uit. Maar miss toch te veel, ondanks dat hij het naar zijn zin heeft, en dat het verwerken dan in zijn slaap gebeurd..
Hij is alleen zo sterk en als meneer iets echt niet wil (en dan heb ik een paar extra handen nodig om ook dat mondje nog open te wrikken ).
Is wel normaal hoor dat hij dat dan in zijn slaap doet . Maar die drukke momenten maken misschien toch wel teveel indruk op 'm, hoe leuk hij het dan ook vindt .
hij is enigst kind en hangt altijd al aan z'n moeder zelfs z'n moeder begint het nu zwaar irritant te worden zo gauw ze begint te praten zeurt hij er door heen wil ik andwoord geven geeft hij andwoord z'n moeder mag nog geen 5cm bij hem uit de burt steeds bij der op schoot zitten enz ze moet zelfs geheim houden voor hem dat ze naar de sportschool gaat enz als hij op school zit anders wordt hij kwaad het lijkt wel of hij de man in huis is als je begrijpt wat ik bedoel
ja ik heb ook het idee dat het toch wel te druk is. Ik ga denk ik voorstellen om het een dagje te proberen op zo'n babygroep gewoon om te kijken hoe dat gaat.