Dat antwoord geven voor haar vind ik niet normaal maar het huilen kan ik me wel plaatsen omdat Sven dat soms nog heeft. Moet ik wel zeggen dat Sven een sociaal emotionele achterstand heeft en daardoor moeite heeft met afscheid nemen en zo.
Happy 14800 berichten. Moet het met een lepeltje of heb je een spuitje? Met een spuitje helpt erg goed hier. Anders beloon je hem met een sticker en als de kuur is afgelopen geef je hem een surprise ei oid?
We zijn de nacht uiteindelijk wel doorgekomen. Er is maar 1 apotheek die het in de vrije verkoop heeft omdat ze het zelf maken de rest moet allemaal via recept van de ha. Vaag hè.
morgen! hier een redelijke nacht als je de in-zijn-slaap-huiltjes niet meerekent. Hij werd rond 4.30 wakker en heb ik zijn medicijntje gegeven, om 6.45 werd hij pas wakker voor zijn fles! om 6.30 was ik gaan kijken want ik snapte er niks van en was er gewoon wakker van geschrokken! stom he hoe je er aan gewend kan raken! En na zijn fles een half uurtje geslapen, wakker maar daarna gewoon nog bij ons neergelegd en heeft meneer geslapen tot 8.30 dus mama in en iets mindere houding heeft ook lekker geslapen.
Zou kunnen. Kan je alleen achter komen door hem tijdelijk weer naar een horizontale groep te doen. Kan ook zijn dat hij scherper gaat zien en meer dingen oppikt wat er in de groep te zien is. Dat levert ook veel prikkels op.
hmmm justin ligt inmiddels de box onveilig te maken...met blote voeten fijn hoor als ze dat kunnen, je blijft ze aan doen
ja das ook waar. Ik ga het toch maar even voorstellen, als is het alleen maar even om te kijken hoe hij daarop reageerd. en als er geen plek is zal ik gewoon wachten tot er wel plek is want de leidsters die hij nu heeft zijn zo leuk!! hahaha nou ja die anderen zullen ook vast heel leuk zijn! trouwens justin is net een apie, hij doet alles met zijn voeten! overal tegenaan schoppen of proberen te pakken, boefje is het!