Ik vind 5 ml wel veel hoor voor Rick. Maarit kreeg laatst maar 4ml. Je zou de volgende keer bij de apotheek een sterkere geconcentreerde variant kunnen vragen. Dan hoeft hij maar 3 ml en krijgt hij toch de juiste dosering binnen.
er wordt er eentje ongeduldig! ga ff papje geven! en daarna mijn fiets ophalen! jippie! als dennis zijn bed eens uitkomt...
Hier in huis heeft julian ook eigenlijk altijd zijn sokken uit, ik doe ze 's ochtends aan en na het ontbijt heeft hij ze alweer uit dan doe ik ze weer aan als hij naar bed gaat maar dat is ook van korte duur. Ga ze daarna eigenlijk niet meer aandoen behalve als hij koude voeten heeft.
justin heeft altijd koude voeten zelfs met sokken aan dus probeer ze toch wel iedere keer aan te doen. behalve als hij uit bed komt (zonder sokken overigens) dan zijn ze lekker warm
hmmm toch niet zo ongeduldig....heeft nu én zijn speelbal én zijn activity centre aangekregen.... beetje herrie nu!
Klopt maar die hebben het niet in de vrije verkoop volgens mij en dan moet het via de hap en daar had ik even geen zin in.