het lijkt mij al geweldig als hij kan kruipen! (totdat hij het doet denk ik, want ik zal alles wel achter slot en grendel moeten zetten)
weet niet of het over neusspray gaat? is vrij verkoop want heb het er van de week nog gehaald (was er toch toevallig) ook de speciale neusdruppels.
eh nee niet echt!! heb hem dus nu thuis staan maar ben thuis gekomen als een verzopen kat!! heeft hij wel meteen een vuurdoop eh waterdoop gehad!! en ik weet nu waarom ik dus niet zo gek was op fietsen...
hallo dames, hier vandaag het rijk alleen met mika, leon is met de mannen een dagje weg, die komt vannacht heel laat (of morgen vroeg heel vroeg, tis net hoe je het bekijkt) thuis. Vanavond komt een vriendin van me bij ons eten. moet straks alleen nog ff naar het dorp verderop voor het cadeautje voor mijn moeder te gaan halen en pampers te ruilen die leon vanmorgen van de winkel mee heeft genomen (maat 3 en mika heeft maat 4), maar heb totaal geen zin om te gaan. zou ik anders de buggy meenemen dan hoef ik de wandelwagen niet mee, wat zouden jullie doen?
ach als het alleen maar erin en eruit is dan kan het best wel ff hoor. je moet geen hele stukken gaan lopen maar zo fftjes kan best wel denk ik. hij kan toch redelijk zitten?
ja hoef maar naar 2 winkels eigenlijk en dan de pampers nog ruilen in de super markt, wat zal het zijn een half uurtje ofzo
goeiemiddag alweer hier een goede nacht gehad heb youame gister 4x terug moeten leggen en ze heeft de hele nacht in der eigen bed geslapen
ik ga ervandoor moet mij nog aankleden de kids naar mijn zus brengen en dan ga ik weer verder met de trap
ga maar even stofzuigen.dennis is ff met justin naar zijn ouders. net al admin gedaan bah nooit zin in
Goed dat je erover begint, moet nog papieren naar mijn zus mailen ivm de belastingdienst. Roeland en ik hebben alletwee een aanvullend prive pensioen en die mag je van de belasting aftrekken maar snap er weinig van dus doet zei het dit jaar maar weer.