Weet niet of dat nu nog kan omdat je al aan de kuur bezig ben. Misschien even met de apotheek overleggen?
Karsten had vanmorgen slechts 37,1 maar vanmiddag was het toch alweer 38,5. Eten is matig. Fruit een paar happen, pap heb ik niet geprobeert vanwege het slijm. Dus hij krijgt nu weer meer flessen zodat hij voldoende vocht binnen krijgt.
Daarom heb ik het vermoeden dat Maarit een andere concentratie heeft gehad waardoor ze er minder van nodig heeft.
Wel goed denk ik, ik hoor hem nergens meer over. Ik denk dat er gewoon iets niet lekker zat in zijn maag en na het spugen was hij alweer een stuk beter.
Vandaag nog maar 1 heel kleintje. We zetten nu een pieper en dan moet ze verplicht iedere 45 minuten naar het toilet. Tot op heden werkt het.
En als Ramoontje dat ook voor Rick kan krijgen dan hoeft hij misschien maar 3 ml ipv 5. Scheelt toch weer.
Gister had ze ondanks de pieper nog 2 natte broeken dus ik zie het wel. Ik hoop nog steeds dat als ze maandag naar school gaat het snel weer over is.