Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Maar als ik goed gerekend heb, heb ik toch echt voor 7 dagen gekregen......

2. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Gezellig :D

3. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    :)

Zo geeft Joost momenteel graag kusjes :). Dan vraag ik "joost, kusje" en dan pakt ie mijn hoofd vast (meestal bij mijn oor / oren) en dan trekt ie zelf mijn gezicht naar het zijne en doet zijn lipjes een beetje getuit open en moet ik 'n kusje geven :) :) :).

4. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36

5. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Heb ik je net gemist :rolleyes:.

6. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    En toen was ik remi :( :( :(......

7. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Dan ga ik er ook maar vandoor!

8. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    goed he ;)

9. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    dat doe ik dus al vaak want ik kan daar dus echt niet tegen
    maar dan krijg ik een grote mond terug van hem gelukkig straft z'n moeder hem dan wel

10. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo

11. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    :) gefeli

12. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    haha takkewijf wint ;) gefeli

13. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    heey dames

nu ben ik alleen haha
    geen probleem ik ga ook naar bed

de trap is nog niet af pff ben helemaal wappie door de afbijt voor de lijm die van de trap afgekrabt moet worden van de week weer een nieuwe bus halen (de 3e al) en weer verder en dan maken we de tredes zwart en de zijkanten wit dat je soort van zwevende treden krijgt ;)

morgen ochtend worden we om 9.00 opgehaald mijn vriedn gaat naar assen autos kijken met een vriend en ik en z'n vriendin gaan met de kids zwemmen :) baal alleen dat ik dubbel zoveel ongesteld ben geworden blegh

nou slaap lekker een uur langer :)
    hoop dat de kids er een last van hebben

14. thnx

15. gefeli!

16. Zo, ff snel: Goedemorgen. Hier heerlijke nacht.
    Gister bij vrienden verjaardag gehad. Esmée daar om half 8 in campingbedje gelegd, om half 9 was ze ff minuutje wakker. Troosten en weer op bed. Om half 11 zijn we weggegaan en Esmée uit bedje gehaald. Thuis medicijntje gegeven en toen heeft ze doorgeslapen tot 8 uur nieuwe tijd vanmorgen! Heerlijk!
    Ik ga er zo vandoor. Naar de kerk toe! Tot later...

Oh ja, vannacht irritant: Om 1 uur ging de telefoon en die bleef maar gaan.. Christian eruit en net voor hij bij de telefoon was, stopte die... Grrrrrr

17. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Hoi hoi allemaal!

Hoe is het hier? Hier goed hoor..Gister mijn verjaardag gevierd en het was erg geslaagd! Had al 3 jaar mijn verjaardag niet meer gevierd dus vond het wel weer heeel leuk moet ik zeggen! Ben ook super verwend door iedereen! :D

Alleen waar ik alleen van baal:
    Ik had eigenlijk alleen voor de avond visite uitgenodigd. Anders ben je de hele dag bezig met visite ontvangen :oops: Maar goed zijn altijd mensen die zeggen ''ik kom 's middags'' :( Naja oke, zij hadden een kindje van bijna 3 dus dat begreep ik wel! Maar dat kindje...........Zó en zó vervelend! Ze kwam binnen en toen gelijk al liep ze naar de keuken en pakte een banaan zonder te vragen. :( Toen gelijk al ''Ik wil chips ik wil chips '' :( oke zij een schaaltje chips. Toen kreeg Indi groente ''Ik wil hapje ik wil ook groente'' Maar dat kindje heeft dus vette spruw in haar mond (waar haar moeder op een of andere manier ook niks aan doet want dit heeft ze al heeeeeeel lang. Maar goed ze is 3 en ze krijgt 's avonds ook nog een fles dus waarschijnlijk ligt het daar aan?) dus ik wilde haar écht geen hapje geven maar ze bleef maar zeuren en janken :rolleyes: Moeder deed er verder ook niet echt wat aan..Naja wat doet dat kind (loopt de hele dag met een speen in haar mond) duwt zo die vieze, echt vieze helemaal vol bacterien waarschijnlijk van de spruw, speen bij Indi in haar mond! :confused: :evil: Ik gelijk dat ding eruit gehaald en toen had ik hem echt al zitten he! :evil: Nou dat kind bleef maar janken en zeuren de hele tijd en Indi ging naar bed en zij moest perse naar Indi. Nou dat mocht van mij dus niet en die moeder ging voor de deur staan naar Indi's kamertje toe. Dus zij in gevecht met dat kind wat natuurlijk probeerde langs haar moeder te komen! En maar huilen en zeuren. :( Dus ik was daar echt niet blij mee want ik wist ook niet waar ik kijken moest. :(

Maarja ik baal er zo van dat ze die speen bij Indi in haar mond heeft gedaan..straks krijgt ze ook spruw :(

18. kwebbels

Aaaah gaat net de telefoon word er aan de lijn even lang zal ze leven gezongen. Was het Sen met de kids :) Lief!

19. kwebbels

Oh goed zeg! Enne gefeliciteerd met je 12 weken nog! :D

20. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Als ik mij niet vergis, ben jij vandaag idd jarig :D (kan het alleen nergens meer vinden....heb je het stiekem overal weggehaald ? )

Iig: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!

Share This Page