Goedemorgen, hier ook ff snel want ben ongesteld geworden en heb me toch een partij buikpijn, lang niet gehad en zeker niet zo pijnlijk Verder een lekker nachtje gehad, Julian lag er gisteren rond 7 uur in en werd vanochtend 9uur nieuwe tijd pas wakker. Morgen moet ik werken en is roeland vrij maar ben dan wel vrijdag vrij dus dat is wel lekker. Ga nu weer op de bank liggen en hopen dat die buikpijn snel weg is.
misschien heb jij een groter flesje? als ik trouwens mijn flesjes nareken zou ik daar ook op uit moeten komen, maar de 6e dag zit er geen drup meer in
gefeliciteerd met je verjaardag! zou er ook flink van balen hoor, duim voor je dat ze geen spruw krijgt. leuke verrassing van senn en kids
Zoooo goede middag Lekker even naar de dierentuin geweest en nog met lovelykids gesproken ook Leuk je ontmoet te hebben! Je hebt mooie kindjes
Goedemiddag/avond! Hier een lekkere dag gehad alsnog ondanks de buikpijn. Julian heeft net lekker aardappelen (of is het aardappels?) met bloemkool en schnitzel gehad en wij gaan zo soep eten, heb er al de hele week zin in en gaan het nu eindelijk eten! Verder ben ik erachter gekomen dat Julian dus niet uit een tuitbeker wil drinken maar wel gewoon uit een beker dus dat vanmiddag maar gedaan, wel grappig om te zien maar ook wel onhandig omdat hij alles zelf wil vasthouden en dan ook graag met dingen schud en slaat en gooit Best sterk zo'n klein mannetje hahaha Tot straks!
Karsten zit ook de hele dag al rond de 38,5. Het enige wat hij tot nu toe heeft gegeten vandaag is 100cc fles vanmorgen rond 11.30 uur 2/3 fruitpot en vanavond 1/2 potje groente en een Danoontje. Ook niet echt veel dus.
Hoi hoi daar ben ik weer even! Hoe is het hier? Bloem leuk zeg dat je LK hebt gezien in de dierentuin Hier een lekkere dag gehad. Wij stonden op het punt om weg te gaan om te gaan shoppen (het was koopzondag hier) en toen stond mijn schoonmoeder aan de deur (ze zou bellen hoelaat ze zou komen maar dat had ze dus niet gedaan) Dus uiteindelijk viel ons plan een beetje in de soep want ze ging pas om kwart over 4 weg en de winkels waren maar open tot 5! Maar toch nog even geweest en ben lekker geslaagd voor een hele mooie handtas!
Het was ook erg gezellig. Ben echt zooooooooo blij dat ik mijn oma weer heb gezien. En mijn oma vond het ook super fijn om ons allemaal weer te zien en ze was helemaal weg met Karsten.
Een gewone drinkbeker bedoel je? Hier kan ze sinds gister haar sapbekertje zelf oppakken en eruit drinken (al wil het af en toe nog niet helemaal lukken omdat ze niet altijd door heeft dat ze de beker omhoog moet houden)