ehh.. we hebben iemand die conga's speelt, 2 gitaren, electrische gitaar, piano en 1 zangeres en 1 zanger..
Hey sen vond je nichtje de kleren trouwens mooi? Dat was toch voor haar die kleren die je laatst bij mij had gekocht?
O leuk een echte groep dus. Moet je wel vaak voor oefenen zeker. Ben niet nieuwsgierig hoor, wil alleen graag alles weten.
Oh ja! Nou ik moet eerlijk zeggen dat de blonde plukjes er nog niet inzitten( is mijn zus nog niet aan toe gekomen) en ik heb vandaag een luie zondag dus heb niks aan mijn haar gedaan
denk dat zij mooier weer heeft gehad als ik denk meer zon als bij ons wij waren om 3 u weer op de terugweg (we waren er al om iets voor 11) bij ons was het iig wel droog en heeeeeeeeeeel soms een beetje zon dus absoluut geen klagen
we oefenen 1 keer in de week voor de dienst van zondag. ik speel 1 keer in de 2 weken, want we hebben ook een meisje dat dwarsfluit speelt. maar helaas gaat altfluit en dwarsfluit niet samen
Klopt ik heb er nog 1 met 20% korting (die andere heb ik gebruikt), 2 met 15% korting en 1 met 10% korting.
ik heb er nog 1 achter gehangen voor Indi maar dan een maatje groter! Hij is ook zo leuk. Dinsdag is de 30% kortingsavond. Van 18.00 tot 21.00