Nee dat klinkt niet echt. Kan zij het mooi overnemen als het voor jou niet meer te doen is tijdens en na de zwangerschap.
Ik heb voorlopig broeken genoeg. En het is nog maar de vraag of ik kan want dinsdag is de Afganistan top in Den Haag en bij calamiteiten moet Niels langer op zijn werk blijven en kan ik niet weg.
paar smsjes over en weer op een gegeven moment zag ik hun boorbij lopen en toen twijfelde ik dus nog een sms en toen liepen ze terug en wist ik het zeker gezellig was het zeker, volgende keer langer morris was lui en we liepen er al een hele poos dus eigenlijk moesten we naar huis.
Nou ik ben echt ff in de war van de klok... Ik hou gewoon even nog de tijd van de winter aan want anders kom ik er niet uit
Temperaturen jullie allemaal zo vaak? Wessel wou vandaag ook niet veel hebben... om 5 uur 120+4 (dat dan weer wel ) rond 9.15 120 pap, meer wou hij niet. 2/3 potje fruit. 2/3 warm eten en zijn danoontje ging er ook met moeite in Ik heb vanmiddag bambix avond papje bisquit gekocht, kijken of hij daarmee beter slaapt. Wie van jullie gebruikt dat ook en helpt dat?
Met het forum? Bij mij staat ie op zomertijd. Had je mijn ene berichtje gelezen die staat een paar boven jouw berichtje dat je naar Indi moet omdat ze lag te huilen? Vooral de kleine lettertjes.
Nou hier idem dito snap er niks van vorige week had hij 3 supergoede nachten en dan is het ineens weer raak
Een paar keer per dag. Zeker als hij dralerig is. Ik heb bijna altijd koude handen dus is het voor mij moeilijk in te schatten of hij warm is.
Wessel geeft een zoen met zijn mond open en trekt dan zo aan je gezicht en haren naar je toe en krijg je een dikke smakkerd op je wang