Wij hebben maar een klein rondje gedaan, we zijn niet eens bij de haaien geweest. En ook niet bij de peguins en die zijn altijd zo leuk. Maar we waren er even uit en daar ging het om
Nee precies. Ach het maakt mij niet zo heel veel uit maar zeg het dan niet! Ik reken er wel op maar ik kan wachten tot ik een ons weeg
Heb er laatst wel mee in mijn handen gestaan maar niet meegenomen dus kan je er niks over vertellen, het lijkt me trouwens wel wat.
das ook het voordeel van een abonnement alleen met een snel rondje komen we niet meer weg. ja het rondje wel, maar de speeltuin komen we niet onderuit en we willen ook altijd in een van de restauranten wat drinken en snacken. pinguins zijn wij ook niet geweest de hele es niet eigenlijk
Oh ik las het berichtje wel net maar ik ken het wel maar geef het niet Indi is namelijk ook gewoon tevreden (gelukkig) met de rijstebloem dus!
Nou ik begin er niet aan. Anders ben ik bang dat ze het 'gewone' drinken niet meer lekker gaat vinden en alleen maar dat papje wil
Hahaha, ik herken het zo van mezelf van vroeger. Dan waren we de dierentuin nog niet binnen of het was: gaan we naar de speeltuin? (die hele grote he) of: gaan we naar de haaien? Zit Whipe out te kijken
Dat is waar natuurlijk, hier gelukkig bij de ochtendfles nog geen last van. Hij krijgt op donderdag van roeland namelijk gewoon een fles ipv pap en van mij krijgt hij elke ochtend pap maar het gaat er alletwee nog gewoon in gelukkig.