Hier een kleintje (of eigenlijk 2) dat geen pap lust, muv het pyjamapapje (maar dat bedoel je denk ik niet).
Nou zeg tinypic doet het gewoon niet Ik wil het zo graag laten zien! Anders zet ik het wel even op youtube en dan haal ik hem er straks weer vanaf!
Gaaf hoor Wessel zei papa in de winkel vanmiddag maar ik was net in gesprek met de verkoopster dus kon niet jubelen 8) hij had het wel vaker gezegd, maar dan waren het twijfelgevallen, nu was het overduidelijk
gefeliciterd nou daar ben je dan klaar mee zeg hoop dat indi het niet krijgt youame heeft het gekregen toen ze anderhalf was van een winkelkarretje
heb ik ook al 5 dagen wordt er gek van dat heb ik dus echt niet gemist in de zwangerschap wat fijn dat je lekker nacht hebt gehad
Ja wij hebben die en Merel vindt heerlijk. Alleen moet je echt 180cc water pakken en niet de 160cc die de verpakking zegt, want anders krijg je de voeding niet uit de fles. En zelfs dan moet je nog wat extra water toevoegen als het te dik is. Minder poeder doen wij niet, want dan krijgt ze minder voedingsstoffen binnen..................dus dan maar xtra water.