goh ik ben bij hier een leuke dag gehad eerst leuk nieuws youame heeft vanacht weer de hele nacht in der eigen bed geslapen vanmorgen vanaf 10 uur wezen zwemmen tot 4 uur de kids vonden het erg leuk en youame wou niet mee naar huis zal zo even foto's uploaden of ik ze vanavond er nog op krijg weet ik niet weet niet hoelang jullie hier nog zijn verder beetje ruzie gehad met een paar moeders maarja niks aan te doen ik vind dat een kindje niet mag gaan staan duwen enzo om aan de buurt te zijn op de glijbaan en een box is geen opslag plaatst voor tassen maar verder een leuke dag gehad met mooi weer gingen we later chinees en patat halen komen we thuis patat niet gaar de frikandellen bevroren
de huisarts zei dat ze het alleen van anderen kunnen krijgen maarja ze zei ook dat volwassenen het kunnen krijgen dus nu weet ik het niet meer
Heb ik dat gezegd? Kan ik me niet herinneren.....maar lijkt mij idd toch wel dat ze dan een ander moment door zou moeten krijgen .
Lijkt me raar. Onze kraamzorg vertelde toen in het begin dat we moesten oppassen met witte aanslag op Merel's tong, wat spruw zou kunnen zijn. Van wie moest ze dat dan krijgen ?
dice krijgt 2 eetlepels op 240water wel heeft die speen een grotere gat erin is een 3 standen speen van advent en drinkt de fles op stand 1
ow zo.... ik dacht dat pendelen ook kon als je er niet mee bezig was. Kon ook zijn maart 2010 bijvoorbeeld terwijl we er nu nog niet mee bezig zijn maar tegen die tijd misschien wel Dacht dat het een soort van in de toekomst kijken was zeg maar
2 eetlepels is best weinig. Da's nog geen 2 gram. Volgens de verpakking hoort er 20 gram doorheen te gaan. Maar dat gaat dus niet meer door de fles, maar dat vind ik prima hoor, met de lepel gaat het ook super.
Nee joh, dat weet ik helemaal niet hoor. Misschien kan het wel en misschien niet. Ik zou haar gewoon een berichtje terug sturen: "maar hoe kan dat nou..........een positieve test in maart, ik probeer nog helemaal niet zwanger te worden". En dan kijken wat haar reactie is.
Ach ik vond het wel grappig om te lezen en het is ook zo dat meerdere mensen het doen en je bij iedereen een ander antwoord kan krijgen natuurlijk. Morgen maar wel even de pil opnemen anders is het geen maart 2009 maar april 2009.
en toen was het weer rustig! Dames ik wens jullie nog een fijne avond en een goede nacht! Ik duik het bed in want moet morgen weer werken Ben vrijdag wel lekker vrij dus dat scheelt weer! Slaap lekker en tot morgen!
dat dacht ik ook idd maar volgens de huisarts was dit dus niet waar maar goed die heeft het wel vaker fout want zo wist ze ook niet dat dice rs virus had