Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    :) :) :) dat probeert julian ook te doen maar ipv dat hij vooruit komt draait hij alleen maar rondjes op zijn buik :) :) Wel slim dat ze allemaal dingen bedenken om vooruit te komen :D

2. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Ha dames, hoor niet officieel tot jullie 'club' hoor, maar lees sinds vorige week af en toe ff mee en had toen ook nog ff gepost over de mooie naam Mees, omdat onze zoon ook zo heet ;)

Mag ik hier ook even mijn gal spuwen? Gewoon ff lekker van me af 'kletsen'.

Ik lees namelijk dat jullie ook rot nachten hebben gehad vannacht. Nou... ik ook! :(

Onze kleine vent slaapt eigenlijk nog steeds niet goed door. Dit heeft hij vanaf maand 3 tot maand 5 wel gedaan, maar sinds hij eind december voor het eerst de griep heeft gekregen (en tot nu toe nog steeds aan het hoesten en proesten is) niet meer :cry: :cry:

Gisteren de verjaardag van mijn schoonmoeder gehad waar het veel te druk was. Hij is altijd vrolijk maar moest in het begin zelfs huilen van alle vreemde gezichten. Maar goed, je kan het al wel raden, de nacht was vannacht een groot DRAMA. Denk zelf door alle indrukken van gisteren.

Ben er eerst om 22.30 uur wel 3 x uit geweest. Toen heeft hij weer een uur geslapen en toen rond 00.30 uur begon het feest met echt flink overstuur huilen en uiteindelijk heb ik hem om 02.00 uur maar bij ons in bed genomen :cry:

Manlief heeft ook een keer een poging ondernomen, maar had al vrij snel zoiets van 'heb er geen zin meer in, jullie zoeken het samen maar uit' :evil: Hij was vanochtend nog chagarijnig erover. Nee, alsof ik er voor m'n lol snachts tig keer uitga :evil: . Bovendien moest ik er vanochtend om 06.00 uur weer uit om te werken en is hij vrij vandaag.

Zucht............... gaan de nachten ooit nog beter worden vraag ik me soms af......

Maar goed, zit nu, super moe en met koppijn van hier tot Tokio op m'n werk.

Hoe doen jullie dat 's nachts? Laten huilen? Troosten op de kamer? Bij je in bed nemen?

En wat voor'n werk doen jullie?

3. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik weet precies hoe jij je nu voelt, namelijk hetzelfde als mij ;) Jouw man deed in ieder geval nog een poging die van mij dat zelfs nog niet :evil: Mannen.... soms :evil: Maar eigenlijk hebben wij met Julian geluk want die slaapt al vanaf dag 1 ongeveer door en heeft er af en toe een nacht tussen zitten dat hij dus niet slaapt. Gisteren ook vier dikke witte bobbels in zijn mond ontdekt dus waarschijnlijk komt het ook daardoor dat hij vanacht wakker was. Als hij dus huilt ga ik naar hem toe om erachter te komen waarom hij huilt, heeft hij een vieze luier, last van zijn tandjes, honger of is hij gewoon wakker. Vieze luier, last van tandjes en honger is gelukkig redelijk snel op te lossen maar gewoon wakker zijn helaas niet :( Ligt eraan of ik de volgende wel of niet moet werken of weg moet, moet het wel dan leg ik hem bij ons in bed heb ik de volgende dag niks te doen ga ik met hem naar beneden.

Ik ben 18uur in de week, normaal de donderdag en de vrijdag deze week de maandag en de donderdag, receptioniste. Werk dan van 07 tot 16uur en moet er helaas 1.5uur voor rijden dus mag dan om half vijf mijn bed uit :thumbdown:

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik weet niet of ik hem mooi genoeg vind. :oops:

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    :)

6. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hoi dames,

hier gaan de avonden en gedeelten van de nachten gewoon klote! Rihanna is 's avonds tussen 20 en 23 uur wel 10 keer wakker. Zaterdagavond spande echt de kroon....om half 1 's nachts heb ik haar er maar uit gehaald want mevrouw was helemaal overstuur....zetpilletje erin en eventjes bij ons in bed en rond 1 uur lag ze weer in haar eigen bed en half 2 is ze nog wakker geweest en daarna heeft ze eindelijk geslapen
    zoooo zielig en we weten niet waar het niet doorkomt... we vermoeden tandjes...ze had dit weekend ook een beetje verhoging :(
    gisteravond ging het niet veel beter, weer en zetpilletje maar ze sliep pas tegen 23 uur :(
    iemand verder nog ideeen wat ik hier aan doen kan?

sorry voor het egobericht.....

ik moet vandaag ongi worden na mijn vermeende eisprong van 2 weken geleden :(
    heb vanmorgen even getempt en temp is laag dus het ziet er naaruit dat ik gewoon ongi zal worden, beetje ongikrampen heb ik al dus het zal vandaag wel doorkomen denk ik

hier nog nieuws?

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hier ook een aardige nacht moet ik zeggen.
    Hij hoest heel erg veel nog maar ik heb hem twee keer horen huilen vannacht maar binnen een minuut was het weer stil.
    Vanmorgen had hij 36,8 dus ben benieuwd.

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Je zal wel langs moeten komen. :(

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Die werkt op de meldkamer van het KLPD.

10. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    haha ja klopt. zo grappig om te zien

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Indi kan heel goed zwaaien en dat is echt zo lief joh. :D

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Uur met de auto.

13. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Rihanna zwaait trouwens nu ook op haar eigen Rihanna-manier :) zooooo lief he

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik bel je zo wel even.

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik niet dus zou het niet weten.

16. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    balen meis, en vooral omdat hij vrij heeft. gelukkig is mijn man wel zo van ik ga er wel uit blijf jij maar lekker liggen. ook als hij moet werken en ik heb vrij, hij kan er nl beter tegen om wat minder slaap te hebben dan mij. maar soms krijg ik hem ook niet wakker en dan moet ik er ook uit of dan hoor ik mika, maar ja.

ik laat mika dan ook gewoon huilen, want volgens mij is het bij hem gewoon in zn slaap. moch ie echt gaan krijsen dan ga ik natuurlijk wel kijken wat er aan de hand is.

en ik werk in een bibliotheek voor 12 uur ;).

ennuh, klets maar lekker mee hoor (als je het soms bij kunt houden). en iedereen spuugt hier zn gal, dus jij mag dat ook ;).

17. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    hoe is het trouwens nog met die ene sollicitatie gegaan, heb je al gehoord of je het geworden bent? (of heb je dat al gemeld en heb ik het niet gelezen :oops:)

18. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Die van mij willen noooooooooit naar de speeltuin als we in de dierentuin zijn. :rolleyes: Soms vraag ik me af waarom we naar de dierentuin gaan want de speeltuin vinden ze toch het leukste. :)

19. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ik vind hem erg mooi, maar wat wilde je er dan mee doen als ik vragen mag :oops:

20. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Das ook het belangrijkste. ;)

Deel Deze Pagina