Had je mij niet kunnen waarschuwen? Was ik nog druk aan het reageren, is het topic ineens gesloten Maar heb gelukkig wel het laatste woord gehad (als je de moderator niet meetelt!)
Wist ook niet dat ie binnen 3 minuten op slot zou zitten, en voordat ik de mods mailde had ik eerst jou een berichtje gestuurd. Dus eigenlijk zat ie nog veel sneller op slot. Zie je wel dat ze er op zaten te azen dat ie op slot kon.
Heee meiden, wat gezellig dat jullie erbij zijn gekomen! Ik denk dat er nu wel wat nieuwe mama's bij zullen zijn, misschien een voorstel rondje doen? Ik ben Saskia 25 jaar en ben moeder van 2 kids, 1 dochter Lisette van bijna 3,5 en 1 zoon Marcus van 4 weken + dag! Ik heb bij beide een keizersnede gehad, eerste gepland omdat zij in stuit lag en de 2e een spoed omdat mijn oude litteken op scheuren stond Verder kan ik even niks bedenken wat met voorstellen te maken heeft... Ohhh ja ik geef borstvoeding!
misschien een soort sprongetje? een buddy is iemand met wie je contact kunt opnemen als er iets bijzonders is en je zelf niet de mogelijkheid hebt om online te komen dat die dan dat kan plaatsen voor je
Hai Saskia, ik doe mee aan je voorstellingrondje hoor! Ik ben Petra ben moeder van 2 kids, 1 dochter Perine van 3,5 en een dochter Isabella van 5 weken. Beide kids zijn op de natuurlijke weg geboren. Alleen bij Isabella is er wel 2 wkn van te voren ingeleid omdat ze 2 weken voorlag op het groeischema, ze woog dan ook bijna 4 kg! Verder geef ik nu flesvoeding omdat ik na 1 week geen melk meer had.O ja ik kom over van de andere topic.
Zow heb ik gedouched, is ons topic gesloten Wel een emo-momentje idd, maar idd tijd om hier verder te gaan...
Denk dat de meesten hier wel weten wie ik ben en wat ik doe en bovenal de laatste dagen hoe ik eruit zie haha Maar ik ben Marjolein, 34 jaar, moeder van 3 kids. Dochter Michelle van 15, zoon Leroy van 11 en zoon Mayron van 0
Mijn schuld ik heb de mods gemaild. Maar opgefrist want je was vast enorm bezweet na al het spamwerk.