balen meis, ik weet ook niet wat je eraan kan doen, mika is tegenwoordig ook elke keer wel wakker of ja dat hij huilt maar tis zo'n huiltje van ik huil niet echt ik slaap gewoon en in mijn slaap moet ik huilen zo iets.
Die van afgelopen donderdag? Die ging dacht ik wel goed, krijg als het goed is vandaag meer te horen [-o<
Niels en ik hebben Maarit voor het eerst naar school gebracht vanmorgen. Ze wist niet hoe snel ze de poppenhoek in moest duiken.
zou niet weten wat je verder nog kunt doen, sorry! Als het tandjes zijn natuurlijk gewoon goed smeren met dentinox of druppels van vsm geven, die helpen hier heel goed en ook heel snel. Verder hier bij ons niet veel nieuws, ben ongi geworden dus pendelmieke heeft bij mij geen gelijk gekregen
Ik zit er aan te denken om nog iemand anders te vragen om te pendelen maar zou niet weten wie Moet na het werk ook echt niet vergeten de pil mee te nemen want loop inmiddels al weer een maand zonder
ben aant wachten totdat ie slaapt, ligt nu weer te huilen in bed . weet niet of ie last heeft van zn boventandjes ofzo, staat wel strak het tandvlees en van het weekend ontzettend rode wangen.