Hoi, Wij hebben geen besloten club hoor dus je mag altijd aanhaken, ten bent tenslotte ook een juli mama en daar is toch dit forum voor. Karsten laat ik altijd eerst even jammeren omdat hij soms na een paar minuten weer stil is. Mocht dat niet werken dan ga ik hem troosten. Het is echt hoge uitzondering dat hij bij ons in bed ligt. En wanneer Mees door gaat slapen kan ik je helaas niet zeggen. Voor ieder kind werkt het anders. Ik werk bij de politie.
Ook al een rotnacht dus. Misschien 1 kleine troost er zijn veel mama's die drama nachten hebben op dit moment.
maar was jij het niet waar je vriend/man zei dat je maar zou stoppen met de pil? weet al niet meer waarom. maar al een maand zonder.. als ik per ongeluk 1 pil vergeet dan is leon al over zn toeren .
Vergroten en ophangen. Zo heb ik ook een mooie foto van Maarit en Karsten en vraag me af of dit DE foto is die ik in die rij wil hangen.
ik smeer ook driftig met dentinox maar het helpt weinig heb ik het idee... nou zoals ik het nu voel krijgt pendelmieke bij mij nu ook geen gelijk maar de volgende keer dat ik ongi moet worden is dan eind april dus dan zou ze alsnog gelijk kunnen krijgen
wil je die op canvas doen? dan moet je rekening mee houden dat de randen omgeslagen worden of je moet de foto wat kleiner maken dan valt het volgens mij wel mee.
Zeker maar had ook niets anders verwacht want ze wilde ook al zo lang naar school. Ik mag haar om 12 uur weer op gaan halen. Happy 9900 berichten.
ja maar toch heeft ie verder goede zin. heeft geen spuitluiers (maar dat had ie bij het eerste tandje ook niet). voel tot op heden nog niet echt iets, voel wel wat bobbels bij de kiezen zeg maar
doe ik ook wel maar ja dan kan ik beter op het moment naast haar bed gaan zitten, zo vaak is ze wakker