toe maar, lekker druk dus . mag ik vragen waar je vanaf komt? als je het niet wil zeggen hoeft het niet hoor!
lijkt me ook sterk, maar misschien een beetje water proberen? tis maar een suggestie hoor, ik weet het ook niet. mijn moeder belde net dat ze vanmiddag naar de action wilde, ik wil wel mee maar daar hebben ze een roltrap waar je eerst op moet voordat je boven bent, en lijkt me niet echt handig met een kinderwagen met kind erin
oh ja klopt (ben scheel, moet maar eens voor een bril gaan kijken ) weet je klinkt stom he, maar vind mezelf mooier met bril (heb er eentje maar die is al oud en versleten ) dan zonder bril
daarom leg ik Rihanna 's nachts niet bij ons in bed...alleen toevallig afgelopen zaterdag maar dat is alleen geweest om de zetpil tijd te geven om te werken
helaas dan kan ik allebei niet, ja dinsdag middag zou wel lukken maar smorgens hebben we asverstrooiing van opa, dus dat wordt een beetje lastig , waar wil je gaan winkelen
en om mika dan op de arm te nemen dan mijn moeder met de kinderwagen erachter aan, mika in de kinderwagen, en daarna er weer uit. lijkt me ook niet echt handig
Wat is leuk om te gaan winkelen? Heb het hier allemaal al wel een keer of 100 gezien dus dat is al saai, voor zover winkelen saai kan worden natuurlijk Moeten dan natuurlijk wel iets midden in vinden waar het leuk is