weet ik, van het vgz krijg ik bij pearl tot 275 euro vergoed, dus dan valt het nog wel mee. maar toch, heb geen zin om mijn ogen te laten opmeten ed. liever lui als moe zeggen we maar
Hij is wel mooi Eigenlijk moet je hem op juiste grootte zien om te kijken of het lijkt en of je geen pixels ziet.
Ik ben thuis met Esmée.. 's Nachts kijk ik eerst of het ernstig is, Esmée is ook weleens na een minuutje al wel stil. Als het echt serieus is, laat ik mn man een klein flesje maken en ga ik naar Esmée toe en blijf ik op haar kamertje in de schommelstoel zitten. Daarna geef ik haar flesje en probeer haar in slaap te wiegen, maar dat is meestal al niet meer nodig, want dan slaapt ze.. Ik neem haar niet zo snel meer mee naar onze kamer, omdat ze dan gaat keten en haar zinnetje heeft gehaald!
Nou Wessel kan er ook wat van hier hoor. Echt uittesten. Hij was ook helemaal over de rooie aan het krijssen een paar dagen geleden. Dus mijn man kijkt om het hoekje lag Wessel daar ondertussen te spelen met zijn knuffel en toen hij mijn man zag gooide hij de knuffel snel weg en deed weer zielig
Trek heeft mijn kleine man altijd wel, dus een flesje gaat er ongetwijfeld wel in. Maar dat is niet de reden dat hij huilt, weet het 100% zeker. En wil hem ook zijn zin niet geven, maar hij gaat gewoon echt over de pis als ik hem laat liggen en blijft zo een uur tot langer huilen Vandaar dat ik uiteindelijk toch vaak zwicht en hem meeneem in bed.
brrr, heb al een paar dagen dat ik door een onbekend nummer gebeld wordt, en als ik opneem wordt er niets gezegd