Ik lees even de pagina's door hoor, teveel alweer om op te reageren Hier een redelijk goede nacht gehad als ik naar de andere kijk Rond 12.30 uur werd hij wakker en hebben we hem een fles gegeven, daarna werd hij rond 4.30 uur wakker. Heb hem toch maar aangelegd en toen hij hij sliep weer terug gelegd (vraag me af hoe niet bv moeders dat doen eigenlijk, want ik heb vrijwel niks meer) daarna werd hij rond 8.15 uur wakker Dus ik ben weer een beetje bijgetankt, moest ook wel want ik kon niet meer Ik heb even goed gekeken en gevoeld, ALLE tanden zijn bezig met doorkomen bij hem, de kiezen weet ik niet. Wanneer komen kiezen ongeveer door?
Hallo Meiden. Ik ben helemaal happy! \/ Sem heeft van half ongeveer half 9 (nieuwe tijd) tot half 3 geslapen! Flesje en weer tot half 8! In zijn eigen bed en op zijn eigen kamertje! Heerlijk wat kan je dat goed doen een goede nachtrust! Ik nam Sem ook maar bij ons in bed.. Dan sliep ik tenminste en hij ook.. Van het weekend was ik er klaar mee.. Ik heb hem toen 1 nacht met bed en al naast ons bed geschoven.. En meneer sliep tot 7 uur.. Ook maak ik hem weer kruiken.. Want hij wordt wakker als hij koud wordt.. En nu sinds een aantal weken kan ik hem zo weg leggen omdat zijn bedje al lekker warm is..
Ff snel, want Esmée word het zat nu... Vannacht wel lekkere nacht. Gisteravond beetje last gehad van de tijd, want had er niet aan gedacht Esmée een half uurtje later in bed te doen, dus met resultaat dat ik haar oude tijd nog om 6 uur, nieuwe tijd 7 uur dus al op bed wou doen waar ze het niet mee eens was. Uiteindelijk is ze om half 9 gaan slapen en was vanmorgen 7 uur wakker.. esmée zegt nog ff wat: cgjgfb vk gf g ,b b b vvbj kckidv hcv4h3whe6rsbgdfr7frfdheshuh
wat goed van Sem! je had het al gesmst, maar geweldig! je kan het gewoon merken ook aan hoe je schrijft dat je beter in je vel zit!
Rihanna is ook een uittester hoor...maar ik laat haar wel huilen maar als ze echt over de rooie gaat dan ga ik er wel heen
Ik ben echt weer wat blijer!en sem zegt ook Papa! en als die huilt mama! maar hij heeft wat nieuws hij doet de hond steeds na.. zo hijgen hahah
mika slaapt al goed 2 uur! was ik toch maar even naar bed gegaan . dan vanavond maar optijd naar bed.
mama voor het troosten, lief! Hier word ook de honden nagedaan maar dacht dat ik het me verbeelde en dat ze dat niet deden maar dus toch wel Ik denk dat Julian zijn eerste woordje trouwens Kay word, die naam hoort hij zo vaak voorbij komen dat moet haast wel