\ ja totdat ze hun mondje niet meer houden! Steijn kan echt nog geen 2 tellen zijn mond houden: doe je mama, doe je allemaal? is dat mama? Deur? Is dat aan de deur? Mama, doe je? echt de hele dag! Enige moment dat hij weinig zegt is 's ochtends vroeg, meneer heeft namelijk een klein beetje last van ochtendhumeur
Nee spruw hoef je niet perse van iemand te krijgen. Het kan ook van de fles komen. Spruw bij de baby en candidiasis op de tepel wordt veroorzaakt door een gist, de Candida Albicans. Deze gist is altijd in het lichaam aanwezig: op de huid, slijmvliezen en in de darmen. Hij leeft daar in evenwicht met andere gisten, schimmels en bacteriën. Maar soms, bijvoorbeeld door het gebruik van antibiotica of tijdens een periode van vermoeidheid, wordt dit evenwicht verstoord en kan de gist gaan groeien en een ontstekingsreactie veroorzaken. Men spreekt dan van een schimmelinfectie. Bij de baby kan dit spruw in het mondje geven. Dat geeft pijn en veroorzaakt vaak onrustig drinken. Bij de moeder kan dit zere tepels en/of uitstralingspijn in de borst veroorzaken. (borstvoeding.com)
Zo ff tijd om wat neer te zetten. Heb alleen de laatste paar pagina's gelezen; Weekend was druk mijn vader is vrijdag uit het ziekenhuis gekomen, nadat hij eerst nog een chemische spoeling heeft gehad. Dan brengen ze vloeistof in waar tbc in zit, dat moet een uur blijven zitten en daarna moet hij het uitplassen. Als het erin zit doet het nog geen pijn, maar daarna wordt hij er heel beroerd van. We zijn gister nog even bij hem geweest en hij zag er moe en slecht uit. Mijn moeder zou ook nog mijn oma ophalen, want die komt nu bijna elk weekend eten. Werd ze gebeld door de Posten dat oma al 2 weken niet meer wil douchen en hoort oma op de achtergrond roepen: heb je mijn dochter aan de lijn? Nou dat is ook een vuile verraadster! Het gaat dus eigenlijk heel slecht met haar, ze is nu ook al 3 x de weg kwijt geraakt van de supermarkt naar huis. De huisarts heeft al met haar gesproken dat ze misschien toch geplaatst moet worden in de Posten zodra er plaats is maar ze wil niet. En je kan haar niet dwingen. Wordt vervolgd dus! We hebben woensdag een gesprek bij de hyoptheker en er komt iemand 's avonds langs. Lekker handig gepland van Miq, want de hypotheker is om 6 uur (net voor de fles van Mees) en die andere komt om 8 uur! En mijn auto moet 's ochtends naar de garage voor de APK en een beurt! Als het goed is horen we vandaag of morgen wat ze onder de streep willen hebben. De bouwrente willen we alleen niet betalen, want het huis staat al bijna een jaar te koop! Ook de keuken ga ik niet teveel voor geven, hij zit er ook al bijna een jaar in en is op sommige plekken zelfs wat beschadigd en hij is dus 2ehands! Ik ga weer ff wat doen, morgen weer vergadering, staat een hoop op de agenda, zucht! Verder alles goed met iedereen?
Gaat goed met Mees en met jouw Mees? Leuk dat je mee komt kletsen. Als je trouwens op de lijst wil je kun je knuffelkonijn een mailtje sturen met de gegevens van Mees
Goh, wat een gedoe zeg! Kan me voorstellen dat het ff veel aan je hoofd is allemaal. Sterkte! Hopen dat het woensdagavond allemaal op z'n pootjes terecht komt, dan is dat alvast een zorg minder!
@christiea: Hihihi, met mijn Mees gaat het ook goed hoor! Het is zo'n heerlijk mannetje. Alleen de nachten (zag dat je niet bij had gelezen maar had ik een paar pagina's terug gepost)! Die zijn echt een drama. Weten gewoon eigenlijk niet zo goed wat we ermee aan moeten. Maar ja, gaat vanzelf wel weer beter zullen we maar zeggen
Yess we zijn er helemaal verliefd op. Gister bij de intratuin gekeken naar terrastegels, en bij de karwei op het meubelplein nog naar kleuren en andere dingen. erg he? straks gaat het niet door. Maar is wel leuk om daar weer over na te denken.
Hmm.. wel mooi dat je vader thuis is, wel balen zeg dat hij zo'n chemische spoeling heeft gehad van tevoren. En je oma... Dat klinkt echt alsof die de weg goed kwijt is! Spannend, hypotheker!
heb even teruggebladerd maar wij laten Mees meestal eerst even huilen. Als het volume harder wordt stoppen we het speentje meestal terug en dan slaapt hij zo weer verder. Moet wel zeggen dat we nooit zoveel problemen hebben met slapen. Ze doen het allebei erg goed en willen ook alleen maar in hun eigen bed (lees: alleen) slapen, anders doen ze namelijk geen oog dicht.
ja ben bang dat de Alzheimer steeds erger wordt. hoe is het met jou en je buikje? alweer 12 weken nu toch?
Helaas, werkt hier niet Wel als hij een beetje aan het mieren is, maar de laatste tijd is hij gewoon of zo aan het dromen of zo wakker dat ook dat niet helpt. Dan wil hij echt alleen maar bij mij (of in m'n armen of bij mij in bed). Laatst heb ik echt lang niet aan hem toegegeven (5 minuten regel, 10 minuten regel, troosten terwijl hij in zijn eigen bed ligt, troosten op arm en terugleggen). Heb dat 3 uur volgehouden, en hij dus ook! En toen wou meneer nog niet alleen in zijn eigen bed slapen! Toen de moed mij in de schoenen gezakt was en ik hem naast mij legde, viel hij binnen een minuut diep in slaap Tja, ben ik dan gefopt, of was er dan echt iets aan de hand. Vind dat zoooo moeilijk.
Altijd leuk om allerlei nieuwe dingen uit te zoeken en uit te pluizen! Hoop voor je dat het wat wordt met het huis!
jaja, alweer 12 weken geweest.. (zie banner...) ja, gaat wel goed. ben eindelijk niet meer misselijk! af en toe een vlaag, maar gaat super! en soms gigantische steken.. Heb zelfs het idee dat ik de kleine al heb voelen kriebelen. (mijn placenta ligt lekker weer achteraan...) Voelt net of er iets van binnen mijn buik aan het kriebelen is...
leuk joh! wij zijn helemaal niet naar het meubelplein geweest....is mij altijd veel te druk op zo'n koopzondag...wij zijn gewoon lekker 's middags lopend de dvd terug wezen brengen die we gehuurd hadden naar videoland
Kan heel goed hoor ik voelde Mees ook al met een week of 14 en mijn placenta lag voor. Fijn dat de misselijkheid weg is.