Ik heb die glitter nu op 20 gezet en opgeslagen niks veranderd tijdens het opslaan. Klopt het dat je hem dan niet kunt openen in psp?
Nou, ik heb hem 1 seconde zien glitteren ergens Maar in animation zie ik ze alledrie op een rijtje. en in psp kan ik hem niet openen
en als je hem dan dowload via photobucket zodat je hem op pspkidzzz kan plaatsen? doet hij het dan wel?
Bedankt dames, als ik jullie niet had Mijn man had ook niet goed gelezen, hij moet dit zoiezo weten hahaha. Stom van mij om hem in psp te willen openen als ik hem los had geopend was ik allang klaar geweest Wessel is wakker
volgens mij klopt dat ja iig kun je hem niet openen zoals je hem in animatieshop ziet. mijn psp loopt weer eens vast dus kon het niet nachecken
Moet zeggen dat het mij niet helemaal duidelijk was uit je verhaal dat je dat probeerde te doen..... Maar je ziet....met hulp van alle (verslaafde hihi) dames hier kom je er wel . Op naar de volgende les .
Ik heb idd de Tobi (zoals Daantje al schreef). Hij doet hier nu al zo'n 2 jaar dienst en bevalt prima! Ik heb bij Rick destijds bewust voor deze gekozen omdat deze een extra (verstelbare) hoofdsteun had en Rick al met een maand of 6 hierin moest, omdat hij te lang was voor de Maxi Cosi Cabrio. Joost zit er nu zo'n 1,5 maand in.
Zo, net 20 minuten gefietst met Esmée.. Naar opa en oma (das 20 minuten) .. Zijn daar een tijd geweest en toen weer terug! Madam vond het heeel erg interessant en ligt nu heerlijk te slapen Die is nog steeds niet over het tijdverschil heen
hier ook 1 hoor maar moet ook eerlijk zeggen dat ik er niet echt aan mee help door zelf het ritme sowieso door visite enzo op de kop te gooien