Weet je, ik ben er nu al weer flauw van. Dit is de eerste keer dat ik met psp werk op dit forum en dan moet ik van alles downloaden, maar ik moet zelf maar raden wat dat is. Een insteekfilter, geeeeeen idee wat het is. Moet je een mapje maken en het insteekfilter noemen if is er een bestaande map, geen idee ook niet waarvoor je het moet gebruiken. Net als les 7, van alles gedownload maar duidelijk zijn ze niet moet je een achtergrondje pakken die ik gedownload schijn te hebben.....
Als je de originele foto opent en gaat naar 'afbeelding' en dan 'formaat wijzigen', dan krijg je een scherm waarin je oa de breedte en hoogte kunt wijzigen (onder "pixelafmetingen")......daar kun je zien (of boven in dat scherm, daar kun je het ook zien) wat de langste zijde van je foto is (hoogte of breedte ).....dan vul je daar dus 400 in. Kun je me nog volgen?
Pffff, hoe kan je hier het meest gebruiksvriendelijk doorheen loodsen....effe denken hoor. Maak op je bureaublad een mapje aan "PSP KIDZZZ" en daarin een mapje "Materialen" ..... hierin plaats ik alles wat ik download aan zippies voor de lesjes (dankzij een tip van kk ). In "PSP KIDZZZ" heb ik ook een map "Uitwerkingen" waarin ik mijn gemaakte uitwerkingen opsla. In Vista heb je in je verkenner een map "documenten" of "mijn documenten", daarin vind je weer een map "mijn psp bestanden" of "my psp files".....in die map tref je ook een kant en klaar mapje "insteekfilters" aan waar je je insteekfilters in kunt downloaden. Een insteekfilter is een kant-en-klare-bewerking voor een (deel van een) foto. Weet je....misschien is het voor jou handiger om eerst bij www.pspforum.nl te kijken en wat lessen te maken....daar zijn ze net iets duidelijker in uitleggen stap voor stap wat je moet doen, zeker als je nog niet veel ervaring met PSP hebt.
Okay, nu moet ik naar effecten en dan insteekfilters, maar daar zitten dus geen insteekfilters tussen had ik toe moeten voegen zeker? Hoe moet dat? hahaha
Ze zijn op dit moment met een grote schoonmaak bezig op het forum, misschien dat het daar aan ligt.....
Als je klikt op "effecten" zie je dan onderaan het menuutje helemaal geen "insteekfilters" staan? Dan heb je 'm idd nog niet gedownload......
hallo! ben er maar heel even want meneer moet zo de fles. hoe is het hier? hebben jullie beebjes ook zo'n last van het tijdsverschil?
voor zijn oogjes? sterkte met hem. hoe is rick er nu onder? justin is een beetje van slag en huilt ook nog steeds in zijn slaap. vanacht ook een aantel keer, maar heb niet alles bewust gehoord. wrs alleen gilletjes wat ik gehoord heb maar heb er niet op gereageerd. wij hebben wel kut geslapen want we hebben wrs een groot probleem met de badkamer. hij lekt ergens maar we weten niet waar het probleem zit. en als we het open breken kunnen we niet meer douchen dus we zijn nu maar aan het nadenken over een nieuwe badkamer (terwijl deze pas ong. 6 jaar oud is, maar dat hebben "mannetjes" gedaan geloof ik, stelletje knoeiers...)
ah ok ik durfde dat ook niet maar als mijn vriend erbij is vind hij het niet zo nodig om helemaal naar de lift te lopen dus dan de kinderwagen/nuggy mee op de roltrap
haha hier idem!! ik ga er altijd onder staan want ik vind het ook niks maar hij houdt hem wel goed vast. je moet het een keer gedaan hebben denk ik dan maar!! trouwens officieel mag je niet met de wandelwagen/buggy op de roltrap, staat een sticker op de zijkant