Nou, ik heb gezien dat ze soms "stapjes" niet opschrijven, en als je dan nog niet veel ervaring hebt....weet je dat dus niet en loop je dus vast. Het pspforum.nl is echt duidelijker daarin (vind ik dan ).
Ik weet hoe ik het in het mapje insteekfilters krijg alleen mijn man heeft insteekfilters ertussen geplant.
Dames ik sluit ook af voor vandaag. Ramoontje heel erg bedankt voor je hulp! Ik hoop dat je me niet vervelend vond
Zo ik heb even snel bij zitten lezen. Iedereen met tips over Frankrijk bedankt. Die site van camping Chalain geeft een leuke indruk over Jura. Ziet er goed uit. Ook nog wat leuke fotobewerkingen voorbij zien komen. Jeetje wat houden er veel zich tegenwoordig bezig met PSP. Hoe komen jullie toch allemaal aan dat programma? Verder nog gelezen over autostoeltjes. Ook hier de Tobi en ook hier uiterst tevreden. Hij zit boven- en onderin vast met de autogordel. De Priori alleen maar onderin, dus dit is veiliger. En ook aan de gordeltjes waar Merel in zit zijn we inmiddels gewend. Ook nog iets gelezen over fietsen. Gisteren in al die wind dus gedaan. Was niet helemaal altijd een suc6. En nu is het inderdaad super weer . Maar ook donderdag en vrijdag nog als het goed is. En dan kan ik ook gaan skeeleren. Ik heb nl. een paar goede skeelers van Powerslide gekocht en een beschermset. Vroeger vond ik het al leuk en had ik van die goedkope dat als je je hand over de wieltjes haalde, ze na 1 rondje draaien al stopten. Deze lopen lekker soepel en lang door. En hier in Tiel hebben we in onze wijk heel veel gladde fietspaden, dus dat moet een suc6 worden.
Ik moet er altijd ff inkomen. Was van de winter ook met schaatsen. Maar had je wel polsbescherming om?
Had ik trouwens die beschermset online besteld en via de post ontvangen. Pak ik het uit, zitten er aan 2 van de 3 artikelen nog van die diefstal-alarmdingen. Nou ja zeg. Na een uurtje kloten heb ik ze er wel afgekregen, maar ik vind het wel een super domme actie van de winkel!
Ik geloof dat ik ook maar eens ga stoppen. Ben een beetje moe. Ook van slag van de zomertijd. Ik hoorde het vandaag nog op de radio: de mensen die de meeste last hebben van de overgang naar de zomertijd zijn avondmensen.......................en wat ben ik...................juist ja, een avondmens.
Ik kan dus echt niet skeeleren! Heb het een paar keer geprobeerd, had zelfs skeelers gekocht maar als ik wilde stoppen moest ik me vast houden aan een lantaarnpaal ofzo anders rolde ik zo door Zag er trouwens ook niet uit als ik bezig was hahaha