Ach hij zit niet in de weg, dus ik laat hem wel gewoon zitten. Maar of ik hem ga gebruiken.................
toeterden toen wel ineens heeeel veel mensen naar me, heb me maar voorgehouden dat dat was omdat ik zo onweerstaanbaar aantrekkelijk was :sick:
De set was overigens niet de goedkoopste, maar als je luxe skeelers hebt, ga je niet besparen op de beschermset had ik bedacht .
Manlief vraagt net trouwens "is het druk op het forum?" Dus ik van nee. Vraagt ie vervolgens "met wie zit je weer te forummen dan?" "met Ingrid?" Nee hoezo die "kent" jou goed.
word nu leuk met de meeting, dan ben ik die ene die altijd nog zo laat met zijn vrouw op het forum zit 8)
Maaruh Ingrid hoe gezellig ook. Ik ga er ook een eind aan breien. Kijken of ik die zomertijd jetlag eruit kan slapen. Ik trek het echt niet meer. Enne over de meeting...................ik ben nu ook wel benieuwd met wie ik nou eigenlijk vaak nog 's avonds laat zit te forummen! ! ! Nou ik hoop dat jij vannacht een goede nacht hebt. Trusten en misschien tot morgen.
Is goed hoor, ik ga ook zo mijn bedje maar eens opzoeken. Kijken of die nog steeds op dezelfde plek staat als vanochtend Heb helemaal zin in de meeting! Inderdaad eens kijken met wie ik nou elke keer zit te kletsen Slaap lekker en tot morgen!
haha remmen kan ik ook niet, dan of laat ik me heel vroeg al uitrollen (als je snapt wat ik bedoel, of ik ga stunten dan draai ik mn skates beetje schuin maar dan heb ik nog zo'n vaart dat ik nog half aan hink stap springen ben, ziet er uiteindelijk ook niet uit), dus dan wordt het ook maar een paaltje knuffelen ofzo
Ja, ik heb dezelfde vraag! Heb een paar dagen geleden een mail gestuurd aan de mensen van het forum dat ik me wil registreren en gevraagd hoe dat moet, maar ook daarop heb ik nog niets gehoord