na me moeder is nu nog niet thuis. dus vandaar en na een uurtje is die kleine het wel zat in het zwembad hahaha.
mot nu toch eerst flessen en al die zooi gaan doen, dus ben wel ff bezig hier nog, dus niet handig.... hoe is het met Gijs?
overdag goed maar s'nachts een drama hij word om de 10 min wakker.... tot een uurtje of 2 en dan slaapt hij door tot half 8. ppfffff zijn wel zware nachten, en jurre?
Goed van hem! =D> Is Joost een slechte eter dan of is hij niet lekker en dat hij daardoor minder goed eet? Ik moet zeggen, mijn Mees heeft echt de hele dag door trek en vindt alles lekker. Dat zal vast ook een keer veranderen, maar vooralsnog is het een goede eter!
gaat goed! alles gaat zijn mond in en moet op gebeten worden... lekker die tanden! verder ligt hij om 19.45 uur in bed en slaapt hij tot 6.30/7.00 uur dus dat is prima! zit nu nog op 1 bv per dag... jij?
HOe kan dat toch met al die kids van ons?! Ik ga echt zo hard juichen en dansen als Mees weer vaker dan 1 nacht per week doorslaapt! Lijkt me zo heerlijk!
Nee, gelukkig niet! Ik werk 3 dagen per week en volg daarnaast nog een studie. Weet nou al niet hoe ik alles bol moet werken Morgen naar school, en dan donderdag en vrijdag lekker bij m'n kleine man thuis! Jij dan?
werk 3 dagen ma/do/vr voor de klas... nickyz hij krijgt 3 kv op een dag erbij... maar krijgt hij niet allemaal de fles van leeg... of allemaal niet eerder... hij moet ook zoveel andere dingen eten.... en krijgt ook diksap of koude thee... bloem, tis hier srakblauw en zeer zonnig!