Uhhhh, bloem je hebt mij een pb gestuurd over het verwijderen van je naam in een quote in plaats van aan een moderator. En ik maar zoeken naar die quote van mij en het nergens vinden! :-k hahaha, maar dat klopt toch , dat je pb niet naar mij had gemoeten?!
Hahaha geeft niks, je hebt niks verkeerds gedaan Op pagina ...58 heb jij Cristiea gequote. Daartussen staat mijn naam, of je die ff wilt wijzigen
Dan zou ik er elke dag wat bepanthen opsmeren ook op de wangen. Doe ik ook bij Wessel en zijn wangetjes en huidje is heerlijk zacht
Was mijn fout, ik had per ongeluk de echte naam van Bloem er neer gezet ipv Bloem Maar doordat je mij gequote hebt staat het er nog een keer, als jij dan bovenin je berichtje kijkt, kun je quote, wijzigen of melden aanklikken, Klik je op wijzigen dan kun je je berichtje aanpassen
We smeren echt bijna de hele dag door, want anders is haar mondje echt veels te rood. Maar het lijkt gewoon niet te helpen. Bas is nog bang, dat het iets van exceem is ofzo, maar het CB en het KDV zeggen echt dat het haar kwijl in combinatie met het weer is. Het stomme is dat ze in de 1ste maanden van haar leventje er geen last van had.
vaseline lanette is daar heel geschikt voor en als ze een extreem droog huidje heeft kan je een nog vettere via de ha krijgen. Steijn heeft dat namelijk ook.