Dat is neem ik aan een andere als de "gewone" vaseline? Die hebben we nl. al gebruikt en daarvan werd het alleen erger................. Is dat in een witte pot? Daar had het KDV het in elk geval over.
nou hier is er een beetje bloed gespot dus het is deze maand goed gegaan met mijn eisprong Ik ga er in ieder geval vanuit dat het goed doorzet want het is nog niet veel soeps en ik heb er ook niet zoveel last van wat ik normaal wel heb
Meiden, ik ga ervan tussen. VAnavond ben ik aan het klussen in de tuin en morgen de hele dag naar school, dus kan donderdag pas weer bijlezen. Fijne avond allemaal en ik hoop dat we allemaal maar weer een paar fijne nachten met wat welverdiende nachtrust tegemoet gaan! Groetjes!
Ik heb een idee wat het kan zijn, want de kindjes van mn schoonzusje hebben het ook gehad vertelde ze net: het kan zijn dat Esmée 's avonds gewoon pap wil in plaats van pyamapapje, dus van een lepel. Pyamapapje kan te weinig voeding inzitten waardoor ze nog honger heeft. Dus dat ga ik vanavond proberen..
Geef je dan dat bambix licht volkoren graanontbijt? Zo nee, wat ga je dan gebruiken? Dan wil ik het ook proberen namelijk
wat een heerlijke dag! gaan straks langs mijn zwager nog, die woont sinds gister'op zichzelf'... in dat gvt....
Ik geef dan van bambix avondpapje biscuit, die moet je aanmengen met water dacht ik. Of ik geef de licht volkoren graanontbijt, die heb ik ook... Ik zal het vanavond of morgenvroeg vertellen!
JIHOE! ! ! Heb net met de angelsound het hartje gevonden van ukkie! Wat een geweldig geluid! (thanks to ML) Je bent een schat.. Hij is vandaag binnengekomen!
Oowww ik dacht dat je die biscuit al had gebruikt maar dat dat te licht was probeer ik vanavond ook weer biscuit.
zul je ondertussen ook wel antwoord op hebben gehad zelf denk ik dat dit niet een tandenkwestie is. poeder ken ik niet heb zelf wel eens daktarin zalf gehad tegen een schimmeltje van morris geloof ik.