Ohhh daar ga ik over nadenken over jou tip! En dat verklaard een boel, 6 weken te vroeg, dus je was net met verlof of net niet?
trouwens buddy knuffelkonijn nog gefeliciteerd met jullie trouwdag! hoeveel jaar zijn jullie getrouwd? wij zijn de 27e 1 jaar getrouwd!
mag ik nog even klagen over mijn schoonmoeder? gisteren vroeg ze mijn vriend wanneer ik nou een keer met de kleine bij haar kwam... nou dan moet ik lopend en dan doe ik minimaal 20 minuten over en dan moet ik ook nog weer terug en dan ben ik bekaf...doe ik dus niet... ik kom ook niet zomaar bij mijn ouders...waarom dan wel bij haar! nou moe.....wordt soms zoooooo moe van haar
Hoi meiden! Ben bij de dokter geweest en blijk dat ik een ontstoken klier in mijn bovenste ooglid heb Blijkbaar kan dit erg hardnekkig te bestrijden zijn en kan ten grootte van een doperwt groeien. Heb nu Antibiotica Ooggel en daarmee moet het binnen één week weg zijn, mocht het niet aanslaan dan krijg ik een verwijzing naar de oogarts en die haalt het dan weg! Echt, als ik dan een keer naar de dokter ga..heb ik ook gelijk weer iets ook pppfff mag nu dus ook geen lenzen dragen totdat het weg is..EN ik heb geen bril!?!? en ik heb echt slechte ogen..dus klein technisch probleempje nu, want kan dus ook niet autorijden flink balen dus!