fijn dat het goed gaat! hij groeit echt hard dan! grappig dat ie boos word erg herkenbaar! lekker ritme ook! als ie dat nou vol houd
Tja zodra kinderen in beeld komen denken mensen dat ze zich zomaar ineens overal mee mogen bemoeien, want ja het is wel hun kleinkind/nichtje of neefje! Nou het is JOUW kind dus gewoon opkomen waar je voor staat!
dat doe ik ook zeker wel...heb er genoeg van...al dat commentaar van haar kan me aan de kleinste dingen ergeren bij haar...om haar te laten boeren klop je toch op het ruggetje...nou zij klopt op haar kontje...ik zeg haar dat werkt bij haar niet, dan krijg je gelijk commentaar van dat deed ik vroeger ook altijd zo en dat werkt altijd.. nou niet bij mijn kind!
ik zal nu over mijn fantastische schoonmoeder ophouden...moest het even kwijt want het stapelt zich allemaal op bij mij...pffff
Gatverdamme, van die betweters! Jammer dat je te maken heb met iemand die dierbaar is van je partner maar eigenlijk zou je je kind gewoon terug moeten pakken en dan zelf maar op d'r rug gaan kloppen!