Hmmmm, ik laat Joost nu eigenlijk gewoon zichzelf maar melden wanneer hij honger heeft, maar heb nu wel geen vaste voedingstijden meer..... Zou dat nou erg zijn met flesvoeding?
Kep nog een vraagje... Het oogwit van Tygo is niet wit maar grijzig...dat heeft ie al vanaf zijn geboorte...is dat normaal?Hij is na zijn geboorte regelmatig bekeken door Kinderartsen en bij 't CB natuurlijk ook maar ik vraag me nou eigenlijk af wanneer dat nou wit wordt?
Mayron lacht al echt vanaf n week, dus het zou goed kunnen dat ie al lacht. Gemiddeld lacheb ze met 4 weken...
Ik heb eigenlijk geen idee en heb er bij Joost nog niet echt op gelet, maar bij hem is het ook niet echt spierwit hoor!
Ik zat 't me ineens af te vragen....en ik hoef volgende week pas voor het eerst naar 't CB..... Kwam eigenlijk doordat mijn moeder net aan de telefoon vroeg of ik niet zat te voeden....zelfs bij de BV was 't toch voeden iedere 3 a 4 uur, en nu laat ik hem dus ook rustig langer liggen. Hij is wel nooit suffig of zo als 'ie wakker wordt.
Leuk hè, ik heb van Rick ook van zulke foto's, die lachte ook al heel snel. Joost lacht wel af en toe, maar dat zijn nog meer lachstuipjes, kan er nog niet een echt lachje van maken.
Hallo allemaal, Hoe gaat het met alle baby's en moeders? Ik ben hier niet zo vaak, maar wil jullie toch graag even wat vragen. Jesse slaapt overdag amper. Hij heeft soms dat hij 1 keer 3-4 uur slaapt, maar de rest van de dag is hij gewoon wakker op wat hazenslaapjes na... Hij slaapt het liefst bij ons, dan houdt hij het lang vol, maar zodra je hem weglegt is hij binnen de kortste keren wakker en gaat hij huilen. Zodra wij hem oppakken is hij rustig... 's nachts gaat nu weer goed even pet geweest, maar ja dat hoort erbij... Is dit normaal dat hij zoveel wakker is? Het is best wel lastig soms, want ik kom dus bijna nergens aan toe... Ik heb een osteopaat gemaild, waarschijnlijk ga ik daarheen voor de zekerheid, omdat Jesse toch 180 graden is gedraaid in mijn geboortekanaal en omdat ik 1,5 uur heb geperst. Hopelijk hebben jullie antwoorden, voel me soms toch wel wat onzeker, ondanks dat hij het voor de rest super doet en goed groeit... Alvast bedankt groetjes Ilse
GRMBL... Ik heb mijn wasmiddel en wasverzachter maar wel met veel ergernissen... Yaron is niet de enige die het moet ontgelden... Er waren dus 2 rijen in de Super maar megalang en i\ik ging in een rij staan. Er stond wel n volle kar in de buurt maar echt NIET in die rij, dus ik ga gwoon achter de eerstvolgende persoon staan. Kom er zo'n dom wijf aanlopen, kijkt me niet aan maar steekt heel "parmantig" haar neus in de lucht en pakt dat karretje en parkeert m zo schuin voor me in de rij Nou ik werd al grimmig maar ik denk lama. En dat ook nog eens dat ik 2 dingen had en zij een volle kar Hoe stupid ben je dan! Dus nah ik denk ga wel even naar de balie voor kranten en sigaretten enzow want heb toch maar 2 dingen en moet toch een krant hebben... Nou, werd de rij in terug gestuurd :shockt: want, dat mocht alleen tussen 19:00-20:00 Ik zeg nog, jah er staan 2 megalange rijen, ik heb maar 2 dingen, hier staatr NIEMAND en ik heb toch een krant nodig... Maar nee, ik mochjt achteraan sluiten. Nah ik zeg tegen dat mens dat ze n nerd is en dat ze niet zo kneuterig en kleinzielig moet doen Dus daarna maar geen krant meer gehaald geen zin meer in
Mayron is ook bvest veel wakker en die doet ook meer aan hazenslaapjes. Maar heb bij hem niet echthet idee dat er wat met hem is. Misschien heeft ie idd nog last van de geboorte. Maar dat kan alleen de oseopaat je vertellen. Sterkte in elk geval en ow jah, misshcien werkt inbakeren wel, dat geeft ze ook een veilig en vertrouwd gevoel. Probeer dat eens. Ik deed het in het begin bij Mayron amateuristisch in een laken maar het hielp wel!
Haha Mayron moest sokjes over zijn handen want hij krabt zichzelf steeds open. Heeft Leroy sokjes over zijn handjes gedaan met rammeldrakenkoppen erop, ziet er niet uit... zal eens kijken of mijn batterijen al opgeladen zijn van camera...