nee hij zou toen moeten maar was verkouden dus hij moet ze nog krijgen. Nu lees ik net in het cb boekje dat als je baby onder de drie maanden is en meer dan 38,5 koorts heeft raden ze aan de huisarts te bellen. Maar dat lijkt me een beetje overdreven toch?
hoi sen want een ontvangst zo'n eerste werkdag zeg... pff wat voor werk doe jij eigenlijk? ik moet 6 oktober weer... zit er niet bepaald op te wachten! ML leuk he callcenters denk dat ik hetzelfde ga krijgen als ik weer moet... eerst weer zorgen dat ze weten dat je nog bestaat en niet ontslagen bent! meestal nogal moeilijk te begrijpen bij zo'n groot bedrijf...
nou ik heb net besloten morgen een dikke vette klacht in te dienen want ik zit hier maar... slaat nergens op en het duurt ook nog wel even voor alles weer geactiveerd is... En vakantie opnemen kon niet!
Hi Sen fijn dat je zo onthaalt bent! Een teken dat je tenminste gewaardeerd wordt! Lkker hoor maarre snap dat je kapot bent!
Sorry ik was een beetje bij andere topics aan het lezen. Maar ik voel zwaar met je mee (ondertussen heel erg dankbaarwezend dat ik pas 5 januari weer hoef )
Niesje sterkte met je kleine ventje! En zolang ie nog niet hangerig is oid zou ik het gewoon nog ff aankijken hoor...