En anders hield ik de relaxstoel bezet want daar had hij vast graag in willen zitten en kwam ie niet meer uit.
Ik weet niet of Lee komt ik zal het haar morgen vragen. Ze twijfelde omdat Sandro in een onwijse sprong zat, maar vandaag vertelde ze dat ie er alweer een beetje overheen zat dus ik zal het vragen. anders kom ik met de trein. Is een uurtje naar Utrecht CS heb net ff gekeken...
ff een vraagje Genaro heeft net zn laatste flesje gehad maar vet vroeg om 19:00, hij had wat meer honger vandaag en liet er soms maar 3 uur tussen. Hoe doen jullie dat, geven jullie je beebje dan voor de nacht nog wat of w8en jullie tot hij/zij snachts komt? hij zat nou net lkkr in een ritme.
Jah doe ik. Als ik dan, mocht Lee niet gaan, om 12:30 op CS ben... Dat is toch goed? Dan zijn we toch wel op tijd?
Lees mee want kep precies hetzelfde probleem...Tygo krijgt hoogst waarschijnlijk zijn laatste fles om 21:00 uur dan zit er 4 uur tussen, hij zat ook de laatste dgn lekker in een ritme!
Helaas niet, ik had er wel erg veel zin in maar het dochtertje van vrienden wordt gedoopt en we zijn speciaal uitgenodigd....moet wel alleen want hubbie heeft de hele dag wedstrijd .
Ach wel ja joh geef dan wel ff door waar je staat want ik hoop dat Hugh weer een auto regelt met Navi want anders verdwaal ik hihi
Ja ook dat, maar voor jezelf ook niet echt leuk! Nou ik ga even naar beneden, straks naar een paar wanhopige dames kijken! Kom misschien later nog terug!
Yaron smstr me net dat Mayron zijn laatste flesje heeft gegeven en m in bed heeft gelegd... dus die pit nou wel door... Pfff haalde net de hele tijd Yaron en Mayron door mekaar. Ik typte eerst: Mayron smste me net dat yaron zijn laatste flesje had gehad Ik zie het al helemaal voor me... Yaron helemaal tata zeggen hahaha.... Ik ben overwerkt denk ik! :lo:
nou om in de systemen te komen moet je bepaalde toegangscodes hebben en die heb ik niet meer na zo'n lange tijd afwezigheid en die harken hier hebben ook niet heel slim gedacht dak terug zou komen dus ik heb geen toegangscodes dus kan niet de lijn in... Dus ik zit hier letterlijk dood te gaan... Maaaarrrrr........ Ik heb jullie!